رفسنجان میزبان کنگره کانگ‌فوتو آ۲۱

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت :دانشگاه ولیعصر (عج) هفته آینده میزبان کنگره کانگ‌فوتو آ۲۱ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدعلی دهقان رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه سه روز پایانی هفته آینده، میزبان کنگره کانگ‌فوتو آ۲۱ است که با همکاری انجمن کانگ‌فو ایران و دانشگاه برگزار می‌شود و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ورزشکاران این رشته در این کنگره شرکت می‌کنند.
وی گفت: شرکت‌کنندگان در این کنگره از ۷۰ شهرِ کشور هستند.
وی با اشاره به اینکه افتتاحیه این کنگره صبح روز چهارشنبه در تالار خیام دانشگاه انجام می شود افزود: این کنگره با ۱۰ کارگاه تخصصی با حضور مدرسان برتر کشور برگزار و در عصر چهارشنبه در مجموعه روباز موزه مانور ورزشکاران و کارگاه‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه دایر می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح پژوهشکده کربن تا دو ماه آینده در این دانشگاه خبر داد و افزود: با همکاری پروفسور رستم‌آبادی از خارج از کشور و دکتر هاشمی و طالبی از داخل این پژوهشکده راه‌اندازی می‌شود.
دهقان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری برای پژوهشکده کربن ۷۰۰ میلیون تومان است که برای خرید تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه دانشگاه ولیعصر رفسنجان معین اقتصادی منطقه خنامان است، گفت: سال جدید با همکاری دانشگاه و کشاورزان 4هکتار زعفران در منطقه خنامان کشت می‌شود.
رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) همچنین از پرورش ماهی در منطقه خنامان که می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد خبر داد.
انتهای پیام/ی

رفسنجان میزبان کنگره کانگ‌فوتو آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.