لزوم ایجاد بسترهای لازم برای ازدواج پایدار

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج گفت: بسترهای لازم برای ازدواج پایدار باید ایجاد شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جهانبخش یوسفی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج روزشنبه در کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان سنندج که در فرمانداری برگزار شد، به ختم شدن یک سوم ازدواج‌های مرکز استان به طلاق اشاره کرد وگفت: با ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج، بسترهای لازم برای ازدواج پایدار باید ایجاد کنیم.

وی با اشاره به آمادگی مراقبین سلامت جهت ارائه آموزش‌های لازم به جامعه هدف در طول سال، بیان کرد: هدف اصلی این آموزش‌ها توسعه ازدواج پایدار است که حضور افراد مجرد و متاهل در جلسات آموزشی ضروری می باشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج افزود: مرکز تخصصی وحدت نیز با همین دیدگاه به مرکز مشاوره تبدیل می‌شود و اول مهرماه این مرکز با حضور نمایندگان وزارت به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسفی با بیان اینکه همزمان با هفته ازدواج برنامه‌های مختلفی در دستور کار مرکز بهداشت قرار گرفته است، گفت: آموزش ازدواج سالم به جوانان، برنامه رادیو، ارائه بسته خدمت جوان، آموزش جوان در مراکز کارگاهی و مراکز تجمع جوانان در هفته ازدواج اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از این برنامه‌ها طی روزهای اخیر آغاز شده است،  بیان کرد: در اختیار نهادن کتب و آموزش اصناف در حوزه ازدواج جوانان، اجرای طرح ریش سفید در راستای توسعه ازدواج از دیگر اقدامات در دست اجرا در این حوزه است.

انتهای پیام/م ح

ختم شدن یک سوم ازدواج‌های مرکز کردستان به طلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.