برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم عنبرآباد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از برگزاری اردوی جهادی «کانون جهادی انصارالمهدی»دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مناطق محروم شهرستان عنبرآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نعمت الله شفیعی معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس ستاد جهادی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات برگزاری این اردو شامل شناسایی منطقه، هماهنگی با دهیاران و مسئولان منطقه ، تهیه اقلام مورد نیاز و برنامه ریزی حضور دانشجویان رشته های مختلف و نیز پزشک متخصص و عمومی و دندانپزشک از تیرماه 96 با پیگیری دبیر کانون جهادی دانشجویی انصارالمهدی و سایر اعضای ستاد جهادی ، انجام شده است.

وی افزود: خدماتی که تا کنون در این اردو ارائه شده است شامل: ویزیت رایگان اهالی روستا توسط پزشک و دندانپزشک ، غربالگری فشارخون و قند خون ، ارائه مشاوره های درمانی و دارویی ،بهداشت دهان و دندان ، توزیع مکمل غذایی میان افراد 6ماه تا 90سال ، آموزش بهداشت فردی ،آموزش بهداشت و سلامت خانواده ، توزیع بسته های فرهنگی و نوشت افزار ویژه کودکان و ... می باشد که در مناطق محروم شهرستان عنبرآباد و جبالبارز جنوبی در روستاهای (مهتابی ـ عبدل آباد ـ کشکمور ـ گمرکان- خیرآباد و.... ) در حال انجام می باشد.

شفیعی تصریح کرد:بنابر اعلام ٬ میلاد خوش دامن ، دبیر کانون جهادی دانشجویی ، تا روز شنبه 4 شهریور بیش از 300 نفر از افراد مناطق محروم ، از خدمات پزشکی، بهداشتی و فرهنگی استفاده نموده اند و در تاریخ 5 شهریور نیز با حضور دندانپزشک معاونت بهداشتی و استقرار واحد سیار دندانپزشکی که اخیراٌ ازسوی وزارت بهداشت به دانشگاه تحویل شده است ، به مردم ارائه خدمت خواهدشد.

وی افزود:این اردوی جهادی با همکاری معاونت فرهنگی ودانشجویی و کانون جهادی انصارالمهدی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اول شهریور ماه به مدت 8 روز در مناطق محروم شهرستان عنبرآباد در حال برگزاری می باشد.

انتهای پیام/ی

برگزاری اردوی جهادی «کانون جهادی انصارالمهدی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.