افتتاح و کلنگ زنی 27 پروژه منابع طبیعی در جنوب کرمان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در هفته دولت 27 پروژه منابع طبیعی در منطقه جنوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ زنی 27 پروژه منابع طبیعی در جنوب کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمدحسن کردستانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان اظهار داشت: دولت‌ها در ادوار مختلف خدمات شایانی به مردم ارائه داده و موجب سرافرازی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نمود این خدمات و عملکردها در هفته دولت قابل مشاهده است، بیان داشت: باید فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت در این هفته برای مردم تبیین و تشریح شود تا امید و نشاط را در سطح جامعه رقم بزند و ارتباط قوی‌تر و منسجم‌تری بین ملت و دولت ایجاد کند.


کردستانی از افتتاح و کلنگ‌زنی 27 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: 17 پروژه‌ ملی و 9 پروژه استانی و یک پروژه ملی و استانی با اعتبار بیش از 111 میلیارد ریال در منطقه جنوب کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی می‎شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 8 هزار و 843 نفر در هفت شهرستان جنوبی کرمان اشتغالزایی صورت می‌گیرد، افزود: 9 پروژه در شهرستان جیرفت، چهار پروژه در شهرستان منوجان، در شهرستان‎های کهنوج، قلعه گنج، عنبرآباد و فاریاب هر کدام سه پروژه و در شهرستان رودبار جنوب دو پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: 10 پروژه عملیات سنگی‌ملاتی، پنج پروژه جنگل‌کاری با نهال، چهار پروژه عملیات سنگی‌گابیونی و پروژه‌های نهال‌کاری، احداث بادشکن بیولوژیک، مدیریت هرزآب، تولید نهال، پاسگاه حفاظتی، عملیات خاکی، دیوار ساحلی سنگی ملاتی و عملیات خاکی و تثبیت سرریز سنگی‌ملاتی در هفته دولت آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هستند.

وی با قدردانی از اداره‎های ثبت اسناد و املاک جنوب کرمان افزود: در راستای اجرای طرح‌های هفت و حامی، بیش از 95 درصد عرصه‌های ملی جنوب کرمان کاداستر و از مستثنیات قانونی مردم تفکیک و مشخص شده‌ که ان‌شاء‌الله با ادامه این روند تا پایان سال جاری شاهد برگزاری جشن ممیزی اراضی ملی و تثیت مالکیت دولت در جنوب کرمان هستیم.


کردستانی عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها بتوانیم، گام مؤثری در راستای بهبود سطح منابع طبیعی و آبخیزداری در منطقه جنوب کرمان برداریم، البته برای این امر همواره نیازمند همکاری و مساعدت مردم هستیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.


انتهای پیام/

 

کلنگ زنی 27 پروژه منابع طبیعی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار