سلیمانی: هدفمان درخشش تیم ملی در مسابقات پارآسیایی اندونزی است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هدفمان عملکرد درخشان در بازی های پارآسیایی اندونزی است تا سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنیم.

فریبا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هدف اصلی کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو است و تمام تلاشمان را می کنیم تا با بازی خوب در پارآسیایی 2018 اندونزی بتوانیم یبرای دومین بار سهمیه پارالمپیک را کسب کنیم.

او افزود: خوشبختانه بانوان ما توانسته سهمیه مسابقات جهانی هلند را کسب کنند و برگزاری رقابت های جهانی قبل از بازی های پارآسیایی به افزایش آمادگی ملی پوشان کمک زیادی خواهد کرد و حکم دیدار تدارکاتی را برای بانوان والیبال نشسته خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ادامه داد: به منظور انتخاب بازیکنان تیم ملی از ابتدای شهریورماه در مسابقات قهرمانی کشور دسته یک و دو بانوان حضور پیدا کردم تا با ارزیابی عملکرد بازیکنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنم.

سلیمانی عنوان کرد: در سال 93 نیز هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم به همین دلیل با روحیات ملی پوشان آشنایی کامل دارم و بیشتر آنها نیز با نحوه برنامه های تمرینی من هماهنگ هستند که این موضوع باعث سرعت در آمادگی والیبالیست های تیم خواهد شد.

اردوی تیم ملی مهرماه آغاز می شود

او در ادامه بیان کرد: پس از بررسی های بازیکنان، اردوی تیم ملی را از ابتدای مهرماه آغاز می کنیم و تا زمان آغاز اردوها کادر فنی تیم ملی تکمیل می شود.در نظر داریم در هر اردو از حضور یک یا دو مربی تیم های باشگاهی کشورمان برگزار می کنیم تا تجربیات آنها به بازیکنان کمک کند.

سلیمانی در مورد تعیین کادر فنی تصریح کرد: رزومه مربیان در حال بررسی است تا بهترین نفرات را به تیم دعوت کنیم و با تشکیل یک کادر فنی قوی بتوانیم بازیکنان را برای حضور در مسابقات جهانی آماده کینم.

احتمال بازگشت ایرانمنش به کادر فنی تیم وجود دارد

او در مورد حضور مریم ایرانمنش در کادر فنی تیم گفت: پیش از این هم با ایرانمنش در تیم ملی همکاری داشتم و او رزومه قوی در کار والیبال بانوان دارد و با ملی پوشان توانسته نتیجه خوبی در پارالمپیک و مسابقات چین کسب کند.به همین دلیل احتمال حضور او در کادر تیم ملی زیاد است.

سلیمانی در ادامه بیان کرد: پیش از این هم بانوان موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی شده بودند اما به دلیل مشکلات مختلف نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند اما در این دوره به طور حتم تیم ملی به مسابقات اعزام می شود و این موضوع انگیزه بانوان والیبال نشسته را افزایش داده تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

کسب سکو در رقابت های جهانی دشوار است

او عنوان کرد: در رقابت های جهانی هلند بهترین های دنیا و پارالمپیک حضور دارند و به همین دلیل نمی توانم قول کسب سکو و مدال را بدهم اما امیدوارم از نظر بازی، ملی پوشان ما بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و از بازی برابر تیم های بزرگ تجربه لازم را کسب کنند و با آمادگی بالا در اندونزی حاضر شوند.

سلیمانی در مورد برگزاری اردوی مشترک با سایر تیم های دنیا گفت: باید فیلم بازی تیم های دیگر را مورد بررسی و آنالیز قرار بدهم تا بتوانم بهترین تیمی که بتواند به افزایش آمادگی و تجربه بازیکنانم کمک کند را انتخاب کنم و در صورت موفقت فدراسیون در یک تورنمنت یا اردو شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی نسبت به گذشته تغییراتی داشته و جوانان به تیم دعوت شدند که برای آمادگی و هماهنگی آنها نیاز به زمان داریم که امیدوارم ملی پوشان بتوانند تا آغاز مسابقات جهانی به بالاترین میزان آمادگی خود برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار