برگزاری اردوی مشترک مردان والیبال نشسته با ژرمن ها

مدیرتیم های ملی والیبال نشسته از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ژرمن ها خبر داد.

برگزاری اردوی مشترک مردان والیبال نشسته با ژرمن هاهادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان آلمان از فدراسیون جانبازان و معلولین درخواست برگزاری اردویی مشترک را در ایران داده بود که با موافقت مسئولان این اردو ماه آینده برگزار می شود.

وی ادامه داد: پیش از این هم کشورهایی مانند روسیه درخواست برگزاری اردوی مشترک با ایران را داشتند که به دلیل برگزاری مسابقات آسیایی این اردو برگزار نشد.

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در مورد برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای مختلف گفت: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در سطح نخست رنکینگ جهان قرار دارد و به دلیل کسب عناوین مختلف قهرمانی در تمام مسابقات، بیشتر تیم های ملی کشورها در خواست برگزاری دیدارهای مشترک با تیم مردان را دارند.

وی درباره برگزاری اردو مشترک برای بانوان والیبال نشسته گفت: مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای ارتقا آمادگی ملی پوشان و افزایش سطح آمادگی در نظر دارند با کشورهای مختلف صحبت کنند تا قبل از مسابقات جهانی و پارآسیایی اندونزی دیدارهایی را داشته باشند.

ایران، میزبان مسابقات لیگ جهانی

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته عنوان کرد: بنا به درخواست فدراسیون جهانی والیبال نشسته، کشور ایران میزبان اولین دوره از مسابقات لیگ جهانی 2018 شد و این رقابت ها اردیبهشت سال 97 با حضور 6 تیم نخست رنکینگ جهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این افتخار بزرگی برای ایران است که بتواند میزبان مسابقات لیگ جهانی باشد.

ارتقا سطح مسابقات قهرمانی آسیا

رضایی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: سطح بازی تیم ملی مردان ایران از آسیا فراتر است و جدا از تیم ملی ایران، باید گفت این دوره از مسابقات سطح متفاوتی داشت چرا که برای نخستین بار تیم ملی مردان چین از کسب سهمیه مسابقات جهانی باز ماند و تیم های عراق و قزاقستان به عنوان نماینده آسیا بعد از ایران موفق به کسب سهمیه رقابت های جهانی هلند شدند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی بانوان با 5 بازیکن جدید نسبت به پارالمپیک ریو حضور یافت و توانست با ارائه بازی خوب سهمیه مسابقات جهانی هلند را کسب کند.

رضایی درمورد تعیین کادر فنی و سرمربی تیم ملی بانوان گفت: به زودی کادر فنی تیم باوان مشخص می شود و نخستین اردوی آمادگی ملی پوشان با حضور سرمربی برگزار خواهد شد.

مدیر تیم های ملی در ادامه عنوان کرد: تیم های ملی ما به هدف کوتاه مدت خود رسیدند و امیدوارم تیم ملی مردان بتواند عنوان قهرمانی جهان و پارآسیایی اندونزی را بدست آورد تا با موفقیت وارد پارالمیک 2020 توکیو شویم.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که با برگزاری اردوهای مختلف بتوانیم در مسابقات جهانی پیشرو موفق عمل کنیم و بانوان نیز با درخشش در رقابت ها سهمیه حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کنند.

انتهای پیام/

ایران میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار