ساری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بدقولی‌هایی که جنوبی‌ها را متضرر کرد/شبکه توزیع آبِ خوزستان قدیمی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس گفت: با وجود نزدیکی خوزستان به منابع آبی اما وضعیت آب شرب استان، مناسب نیست.

علی ساری نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت آب شرب شهرستان دزفول اظهار کرد: از آنجایی که این شهرستان به منابع آبی نزدیکتر است، قاعدتاً باید نسبت به سایر شهرستان‌های این استان از وضعیت مناسب تری بهره‌مند شود.

وی با ابراز نارضایتی از شرایط کنونی دزفول ادامه داد: هم اکنون آبفای خوزستان دارای مشکلاتی جدی است و طبیعی است که همین مسئله شهرستان‌های دیگر را نیز تحت الشعاع خود قرار می‌دهد.

ساری تصریح کرد: قرارداد همکاری در سال گذشته میان سازمان برنامه و بودجه، استانداری خوزستان، وزارت نیرو و قرارگاه خاتم الانبیا منعقد شد که بر اساس آن، برای بهبود وضعیت آب  استان به پنج قسمت شمال شرقی، شمال غربی، جنوب شرقی، جنوب غربی و اهواز تقسیم شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رود که پس از گذشت ۶ ماه از تصویب این مصوبه درصدی از آن محقق شود، اما در این میان با بدعهدی‌های دولتی، مبنی بر ارائه گزارش هر سه ماه یکبار مواجه بوده ایم.

به گفته وی پیگیری خاصی از سوی دولت صورت نمی‌گیرد، بنابراین تداوم این امر خروجی مناسبی را در پی نخواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: پروژه آبفای خوزستان به این علت که زیرساخت مهیا نبوده و شبکه توزیع آن به لحاظ کمی و کیفی قدیمی است، حتی درصورتیکه آب به خوبی پمپاژ شود اما باز هم بر کیفیت و افت فشار تأثیر می‌گذارد به همین علت انتظار می‌رود تا مسئولان ذی‌ربط تدابیر بهتری را برای این امر اتخاذ نمایند.

انتهای پیام/

همجواری‌هایی که هیچ منفعتی ندارد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار