مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی ماندگار کارمندان نظام جمهوری اسلامی

شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت و الگوی ماندگار کارمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  خدانظر دریکوند به بیان ویژگی شهید رجایی به عنوان الگوی رفتاری نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : شهید رجایی در اوج جایگاه حقوقی خود خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و مستضعف جامعه را فراموش نکرد و طرح های ماندگاری جون طرح شهید رجایی را اجرایی کرد.

وی مردم را ولی نعمتان انقلاب برشمرد و گفت : نباید مردم را فراموش کنیم و باید بدانیم رضایت خداوند در رضایت مردم است و باید خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود بدانیم .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تقوای الهی مشخصه دیگری بود که در شخصیت شهید رجایی متجلی بود و آن شهید در حالی که بالاترین جایگاه اداری را در دولت داشت، هیچگاه خدا را فراموش نکرد و این جایگاه را امانتی برای خدمت به مردم می‌دانست.

وی شهید رجایی را افتخار معلمین معرفی کرد و افزود : شهید رجایی کار خود را از معلمی در کلاس‌های درس آغاز کرد و این افتخاری بزرگ برای نظام تعلیم و تربیت است که الگوهای رفتاری نظام مقدس جمهوری اسلامی چون شهید رجایی ،شهید باهنر و شهید مطهری معلم بودند و از معلمی به جایگاه‌های بالای اداری دست پیدا کردند.

وی همبستگی اجتماعی و نگاه مثبت به نیروی همرزم در دوران انقلاب و پیروی از فرامین حضرت امام (ره) را از دیگر مشخصه‌های شهید رجایی عنوان کرد و گفت: جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها ماندگار نیست و دیری نخواهید پایید که این مسئولیت‌ها سپری خواهد شد و باید طوری رفتار کرد که پس دوران تصدی مسئولیت شرمنده خداو مردم نبود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه با تبریک روز کارمند و تجلیل از زحمات کارمندان ستادی آموزش و پرورش لرستان به نمایندگی از نوراله آقایی تجلیل کرد و گفت : آقایی سالیان متمادی با دلسوزی ، دغدغه و وجدان کاری بالا از آموزش و پرورش دفاع کرده و با سرلوحه قرار دادن اخلاق و انصاف در این حوزه دلسوزانه فعالیت کرده است.

 شهیدان رجایی و باهنر دو  الگوی ماندگار کارمندان نظام جمهوری اسلامی

در ادامه این مراسم از پیشکسوت فرهنگی نوراله آقایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 انتهای پیام/ د

 شهیدان رجایی و باهنر نماد دولت و الگوی ماندگار کارمندان نظام هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.