در اولین روز از هفته دولت

دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با آیت‌الله میرعمادی

در اولین روز از هفته دولت امروز، دوم شهریورماه مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛امروز پنج‍شنبه، دوم شهریورماه در اولین روز از هفته دولت استاندار لرستان و معاونین استاندار به‌همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان و کارکنان نیرو‌های نظامی و انتظامی لرستان، روحانیون با آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد دیدار و از رهنمود‌های ایشان بهره‌مند شدند.

رجایی و باهنر دو الگوی ماندگار انقلاب

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در دیدار کارکنان دولتی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت ارزشمندی برای بیان فعالیت‌های و اقدامات دولت دانست.

امام جمعه خرم آباد اخلاص در کار، ولایتمداری، عبادت و بندگی خدا و خدمت به مردم را از ویژگی‌های شهید رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: خدمات دولت موجب تقویت انگیزه و زنده شدن امید در دل مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی افزود: استانداری لرستان با اجرایی طرح‌های متعدد و متنوع اقتصاد مقاومتی همچون آزاد راه خرم آباد- اراک و راه آهن دورود – خرم آباد، الگوی تعامل و خدمت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به مردم را مهمترین رسالت دولتمردان عنوان کرد و گفت: تلاش برای ایجاد اشتغال و تولید، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تلاش برای تحقق وعده‌های دولت، حفظ وحدت و هم افزایی برای پیشرفت و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی از مصادیق خدمت به مردم است.

در پایان استاندار لرستان از نماینده ولی فقیه در لرستان به خاطر وحدت آفرینی و حمایت ایشان در مسیر توسعه‌ی لرستان تقدیر کرد.

دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان با آیت‌الله میرعمادی 


انتهای پیام /د
رجایی و باهنر دو الگوی ماندگار انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.