فرماندار خرم آباد :

وظیفه شورای شهر تنها انتخاب شهردار نیست/افتتاح ۵۵ طرح عمرانی هفته دولت

فرماندار خرم آباد گفت: وظیفه شورای شهر تنها انتخاب شهردار نیست بلکه باید در جذب سرمایه‌گذار، حل مسائل فرهنگی و اجتماعی، رفع معضلات مدیریت شهری و … گام بردارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسد عبدالهی، فرماندار خرم آباد، گفت: امسال کمترین حاشیه را در برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری داشتیم و افراد معترض نتوانستند سند و مدرکی ارائه دهند.

وی بیان داشت: ما سعی کردیم در برگزاری انتخابات بی طرفانه عمل کنیم و تاکید استاندار نیز بر این بود کارها در چارچوب قانون باشد تا مردم به راحتی رای بدهند.

فرماندار خرم آباد در ادامه بر لزوم حل کردن مسائل و مشکلات مردم توسط اعضاء جدید شورای شهر تاکید کرد و گفت: اعضاء شورا باید با همکاری یکدیگر مشکلات را حل کرده نه اینکه خودشان سبب ایجاد مشکل شوند.

عبدالهی با بیان اینکه شورای شهر تنها متعلق به شهرداری نبوده و وظیفه اش تنها انتخاب شهردار نیست، افزود: اعضاء شورا باید در جذب سرمایه‌گذار، حل مسائل فرهنگی و اجتماعی، رفع معضلات مدیریت شهری و … گام بردارند.

وی بر لزوم انتخاب شهرداری شایسته برای شهر خرم آباد تاکید کرد و گفت: اگر متوجه شویم کسی که به‌ عنوان شهردار انتخاب می شود که تجربه کاری و توانمندی لازم را ندارد پیگیری های لازم برای عدم انتخاب وی را انجام خواهیم داد.

افتتاح ۵۵ طرح عمرانی هفته دولت

فرماندار خرم آباد به اقدامات انجام شده توسط شهرداری و شورای شهر چهارم اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای شهر دوره چهارم برای ساماندهی دریاچه کیو کارهای خوبی انجام دادند بطوریکه زمینه دائمی کردن آب در آن را فراهم کردند.

عبدالهی احداث دو زیرگذر و پل در شهر را از اقدامات مثبت شهردرای و شورای شهر قبل دانست و افزود: این پل ها در مناطق فلک الدین، علی آباد و روبه روی قبرستان خضر در کوتاه ترین مدت و با حداقل اعتبارات احداث می شوند.

وی همچنین به پروژه های قابل افتتاح شهرسان خرم آباد در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در این ایام ۵۵ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام /د

وظیفه شورای شهر تنها انتخاب شهردار نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.