فرماندار بروجرد:

پاشنه آشیل مشکلات در شورای شهر است

فرماندار بروجرد گفت: گلوگاه‎های فساد خیز در شهرداری بروجرد بسته شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کورانی‎فر گفت: تجربه نشان داده است که هر جا اختلاف در شورای شهر جرقه زده و شعله گیرد، آن شورا شورای کارآمدی نخواهد بود.

وی انتخاب هیئت رئیسه را گام اول در فعالیت اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان و افزود: این گام باید محکم برداشته شود.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید منافع مردم را بر منافع خود ترجیح دهند، گفت: همچنین در انتخاب شهردار نباید به گرایش سیاسی افراد توجه شود، بلکه باید فردی به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شود که به دنبال رفع مشکلات شهری، نظافت و مبلمان، رفع معضل سد معبر و چاره‎اندیشی برای معضل ترافیک باشد.

کورانی‎فر گفت: فردی به عنوان شهردار بروجرد انتخاب شود که خوش سلیقه و خوش فکر بوده و به دنبال جذب و جلب بیش از پیش مشارکت سرمایه‎گذاران و فعالان بخش خصوصی در اجرای پروژه‎های عمرانی و خدماتی باشد.

وی با اشاره به اینکه ساختار شهرداری بروجرد ساختار معیوبی است، گفت: باید دارو و نسخه شفا بخشی برای ساختار بیمار و معیوب شهرداری بروجرد تجویز شود که در کوتاه مدت اثربخش باشد، از سویی شفاف‎سازی در درآمدهای شهرداری و شناسایی نقاط فساد خیز یکی دیگر از اولویت‎‎‌های کاری در شورای پنجم است.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه گلوگاه‎های فساد خیز در شهرداری باید بسته شوند، افزود: از سویی باید به دنبال زایش و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بود و در این راستا باید با پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه‎ گذاران آن‌ها را به سمت سرمایه‎ گذاری سوق داد.

فرماندار بروجرد خطاب به منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: در ادامه گفت: اعضای شورای پنجم به موضوع ترافیک ورود توجه جدی داشته باشند، همچنین ساماندهی دستفروشان و استقرار آن‌ها در مکان‎ های تعریف شده موضوع اولویت‎ دار دیگری است که معضل سد معبر را حل می‎‎ کند.

کورانی فر افزود: طرح تقاطع غیر همسطح میدان امام که قرارگاه خاتم‎ الانبیاء مجری اجرای آن است، باید تعیین تکلیف شود و در صورتی که این پروژه اولویت محسوب نمی‎ شود، طرح های اولویت ‎‎دار دیگری برای اجرا تعیین شوند.

وی بر ضرورت راه ‎اندازی بخش پیش سرد دام‎ سنگین کشتارگاه بروجرد تاکید کرد و گفت: نباید فراموش کرد که در شهرستان بروجرد ظرفیت‎‌ ها و قابلیت‎ های فراوانی وجود دارند که فرصت‎ های خوبی برای یک شهردار تلقی می ‎شوند.

فرماندار بروجرد افزود: شهردار منتخب اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد باید با برخورداری از توان و ذوق مدیریتی امکان استفاده از ظرفیت ‎های موجود را در جهت ایجاد درآمد برای شهرداری و توسعه و پیشرفت شهر بروجرد فراهم آورد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.