افتتاح تعاونی های روستایی گامی در راستای اقتصاد مقاومتی

تعاونی عرضه مستقیم کالاهای روستایی در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی، امروز در شهرستان زرند افتتاح شد.

افتتاح تعاونی های روستایی گامی در راستای اقتصاد مقاومتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مراسم افتتاح تعاونی عرضه مستقیم کالاهای روستایی امروز با حضور رضا محمد حسینی مدیرکل تعاون و روستایی استان کرمان، حبیب ا...خنجری فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات شهرستان زرند و تعدادی از غرفه داران تولیدات روستایی در شهرستان زرند برگزار شد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند هدف از این طرح را تجمیع مرکز فروش محصولات زنان و حذف دلالان و سودجویان دانست و گفت: جهت تسهیل در روند فروش محصولات روستایی و تشویق افرادی که در بحث اقتصاد مقاومتی در سطح روستاها به عنوان شرکت تعاونی های زنان روستایی فعالیت دارند، باید محلی به عنوان عرضه مستقیم کالاهای روستایی تشکیل داده می شد که خوشبختانه این امر امروز تحقق یافت.


وی اظهار امیدواری کرد که راه اندازی این مرکز بتواند متقاضیان بیشتری را پوشش دهد و کالاها و محصولاتی را که به وسیله زنان در سطح شهرستان، مخصوصاً روستا ها تولید می شود، به نحواحسن عرضه نماید.


خنجری از کلنگ زنی فاز دوم این طرح برای گسترش این غرفه ها خبر داد و افزود: فازدوم به منظوراجرای طرح جمعه بازار و فروش محصولات زنان روستایی این شهرستان، انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/س

 

تعاونی عرضه مستقیم کالاهای روستایی در زرند افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار