مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان:

ممنوع شدن تردد خودروهای سنگین در محور ازنا به شازند

با هدف کنترل بار ترافیکی در محور ازنا به شازند تردد وسایل نقلیه سنگین در این محور تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  موسوی، مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان از ممنوعیت تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای وسایل نقلیه‌ای که مقصد نهایی آن‌ها در این منطقه واقع شده است در محور ازنا – شازند تا اطلاع ثانوی خبر داد و عنوان کرد: برای عدم تردد کامیون و تریلر در این مسیر باید اطلاع رسانی و هماهنگی با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه استان مرکزی انجام شود و در این رابطه پلیس اعمال قانون کند.

موسوی با اشاره به حوادث رانندگی اخیر در محور ازنا به شازند گفت: افزایش سه اکیپ گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه و نصب تابلو علایم هشدار دهنده در معرض دید رانندگان، نصب دوربین ثبت سرعت سنج، اقدامات تمهیدی به منظور کاهش میانگین سرعت در این مسیر از دیگر اقدامات لازم برای کاهش سوانح رانندگی در این محور است. 

وی با بیان اینکه پیمانکاران این مسیر موظف به ایمن سازی محوطه کارگاهی خود می باشند، گفت: اداره راه و شهرسازی قطعات نیمه کاره محور ازنا به شازند را در اسرع وقت تکمیل و نسبت به بهره برداری از آنها اقدام کند.

وی افزود: تیمی متشکل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و راه و شهرسازی با همکاری فرمانداری ازنا محور را بازدید کرده و نقاط پرحادثه را شناسایی و نیازمندی های ایمنی آن را برآورد کرده اند. 

جاده ازنا به شازند در ابتدا باهدف ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان‌های ازنا و شازند ایجاد شد اما بعدها به دلایل مختلف ازجمله مسیر هموار و کاهش زمان سفر تبدیل به یک جاده ترانزیتی شد به ‌گونه ‌ای که بیشتر وسایل نقلیه عبوری از آن خودروهای سنگین هستند.

‎تردد فراوان وسایل نقلیه سنگین از محور کم عرض ازنا به شازند باعث بروز تصادفات فراوان منجر به جرح و فوت در این جاده شده است. 

انتهای پیام/ د

ممنوع شدن تردد خودروهای سنگین در محور ازنا به شازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
تردد تریلی های نفت کش حامل گازوییل در این جاده حادثه خیز بسیار خطرناک است