فرماندار شهرستان بوکان؛

بهره برداری از 26 طرح عمرانی با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال در هفته دولت

فرماندار شهرستان بوکان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۲۶ طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۴۲ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،خسروی با تشریح اقدامات قابل اجرا برای هفته دولت امسال در بوکان گفت: در هفته دولت امسال 26 طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی، بهداشتی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 242 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بوکان اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش عمران روستایی شامل 14 طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار، در بخش عمران شهری پنج طرح با 115 میلیارد ریال اعتبار و در بخش صنعتی و خدماتی، کشاورزی شامل سه طرح با 47 میلیارد ریال اعتبار قابل بهره‌برداری هستند.

وی افزود: در بخش عمران شهری هم 10 کیلومتر آسفالت محور مواصلاتی بوکان- میاندوآب، سالن ورزشی، سامانه پایش هواشناسی، مجتمع مسکونی اداره اوقاف و دیگر طرح‌های عمرانی در شهر سیمینه بوکان آماده افتتاح و بهره برداری هستند و نیز در بخش صنعتی، خدماتی و کشاورزی سه طرح با اعتبار 47 میلیارد ریال شامل 2 طرح تولید اتاق کامیون و کمپرسی با ظرفیت 150 دستگاه در سال و تولید کود مایع در شهرک صنعتی اوچ تپه و مجتمع گیاه پزشکی با اشتغال 30 نفر به بهره برداری می رسد.

 این مسئول گفت: در این هفته 2 طرح آموزشی و ساخت جایگاه سی ان جی کلنگ‌زنی می‌شود که برای اجرای آن 30 میلیارد ریال هزینه می‌شود.

خسروی بیان کرد: در بخش روستایی، گازرسانی به سه روستای بخش سیمینه از جمله روستاهای گرد قبران، انبار و عباس آباد انجام می‌گیرد که با افتتاح این طرح‌ها تعداد روستاهای گاز دار شده شهرستان بوکان به 16 روستا در سال جاری رسیده و 40 روستا تاکنون گاز دار شده‌اند و تا پایان امسال نیز 10 روستا گازرسانی می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

۲۶ طرح عمرانی با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال در بوکان به بهره‌برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.