فرماندار بوکان :

بهره برداری از 26 طرح در هفته دولت

این طرح ها با اعتباری افزون بر 242 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،جمال خسروی گفت :این طرح ها در بخش عمران روستایی شامل 14طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار، در بخش عمران شهری پنج طرح با 115 میلیارد ریال اعتبار و در بخش صنعتی و خدماتی - کشاورزی شامل سه طرح با 47 میلیارد ریال اعتبار هستند.

خسروی افزود: در این هفته 2 طرح آموزشی و ساخت جایگاه سی ان جی کلنگ زنی می شود که برای اجرای آن 30میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار بوکان گفت: در بخش عمران شهری هم 10 کیلومتر آسفالت محور مواصلاتی بوکان- میاندوآب، سالن ورزشی، سامانه پایش هواشناسی، مجتمع مسکونی اداره اوقاف و دیگر طرح های عمرانی در شهر سیمینه بوکان آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

وی اضافه کرد: در بخش روستایی، گاز رسانی به سه روستای بخش سیمینه از جمله روستاهای گرد قبران، انبار و عباس آباد انجام می گیرد که با افتتاح این طرح ها تعداد روستاهای گاز دار شده شهرستان بوکان به 16 روستا در سال جاری رسیده و 40روستا تا کنون گاز دار شده و تا پایان امسال 10 روستا گازرسانی می شود.

فرماندار بوکان گفت: در بخش صنعتی، خدماتی و کشاورزی سه طرح با اعتبار 47میلیارد ریال شامل 2طرح تولید اتاق کامیون و کمپرسی با ظرفیت 150 دستگاه در سال و تولید کود مایع در شهرک صنعتی اوچ تپه و مجتمع گیاه پزشکی با اشتغال 30 نفر به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/ع

26 طرح بوکان در هفته دولت آماده بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.