نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی :

برگزاری همایش ویژه اشتغال در گرمسار

همایش ویژه اشتغال سیزدهم شهریورماه امسال در گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش اشتغال در گرمسار با محوریت توسعه اشتغال روستایی برگزار می‌شود.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این همایش در سیزدهم شهریورماه امسال برگزار می‌شود افزود : توسعه واحدهای تولیدی کوچک یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش در گرمسار است.


کاتب با بیان اینکه اشتغال و تولید و از بین بردن فقر در کشور محور فعالیت دولت است تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از مهارت و تخصص روستاییان دو اصل مهم برای ایجاد اشتغال و خودکفایی است.


وی با تأکید بر اینکه توسعه کارآفرینی مردم روستا یکی از مهم‌ترین رویکردهای مجلس است اظهار داشت : این همایش فرصت خوبی برای بهره‌گیری و رونق کارآفرینان برتر در مناطق روستایی است.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از حضور برخی مسئولان کشوری در این همایش خبر داد و افزود : اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این همایش حضور دارد.


کاتب با اشاره به اینکه حفظ جمعیت روستانشین در سراسر کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس است تصریح کرد: عدم اشتغال جوانان و کمبود امکانات رفاهی یکی از مهم‌ترین عوامل مهاجرت مردم از روستاها به شهر است.


وی اظهار داشت : در این همایش برخی از طرح‌های کارآفرین برتر روستایی که از محل صندوق کارآفرینی امید در گرمسار تسهیلات دریافت کردند معرفی و تجلیل می‌شود.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را یکی از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد و افزود: دولت از طرح‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی حمایت می‌کند.


انتهای پیام / ذ


توسعه واحدهای تولیدی کوچک یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.