نخستین نگاه مسئولان باید متوجه برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم باشد

امام جمعه دهدشت گفت: نخستین نگاه مسئولان باید متوجه برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشد، مردم مشکل معیشتی و اقتصاد دارند که با نگاه ویژه دولت باید این مشکلات برطرف شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی  در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: حجابی امانت است که در اختیار ما قرار گرفته است و باید این امانت را بهترین شکل حفظ کنیم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اگر کسی اسرار نظامی کشور را فاش کند خیانت بزرگی انجام داده است، افزود: کشور اسلامی وقتی اسرارش فاش شور در برابر نظام‌های شیطانی ضعیف خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه هر حرکتی که موجب تضعیف نظام اسلامی شود خیانت است، گفت: عربستان کشوری است که در مسیر تضعیف اسلام و قدرتمند شدن کشور های شیطانی قدم بر می‌دارد.

خطیب نماز جمعه دهدشت ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای قدرتمند شدن نظام های اسلامی انجام دهیم.

وی، به در پیش بودن روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه، روز نیایش روز عرفان و معرفت است که یک فرصت بسیار خوبی است که دست به دعا بر داریم و برای عاقبت به خیری همه دعا کنیم.

حسینی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را از دیگر رویدادهای هفته برشمرد و خاطرنشان کرد: نخستین نگاه مسرولان باید متوجه برطرف شدن مشکلات اقتصادی باشد، مردم مشکل معیشتی و اقتصاد دارند که با نگاه ویژه دولت باید این مشکلات برطرف شوند.

وی، افزود:دشمن نقطه مقاومت این ملت و این نظام را باورهای دینی آنان می‌داند و همواره این باورها را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش نشملات شهروندان را یادآور شد و گفت: اجاره بهای مسکن در دهدشت بالا رفته است و اجاره نشینان را کلافه کرده است.

حسینی، خطاب به موجران ادامه داد: وضعیت مردم از لحاظ اقتصادی خوب نیست و درآمد چندانی ندارند، اجاره بها را پایین بیاورد و ترحم داشته باشید.

انتهای پیام/ش

نرخ سرسام‌آور مسکن اجاره‌نشینان دهدشت را کلافه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.