امام جمعه موقت ساری:

پاسخگویی دولتمردان به نیاز‌ها و مطالبات به حق مردم

وظیفه دولتمردان کشور هم اکنون این است که پاسخگوی نیاز‌ها و مطالبات به حق مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه روز سوم شهریور گفت: مردم ایران اسلامی از اقشار مختلف پس از گذشت حدود ۴۰ سال از انقلاب صبر متانت و حمایت خود را در برابر سختی‌ها و ملایمات به خوبی نشان دادند و کوتاهی نداشتند و هم اکنون وظیفه دولتمردان است که پاسخگوی نیاز‌ها و مطالبات مردم باشند که به حق است.


وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، ساماندهی امور دینی و اشتغال، توجه به محرومین با کمک نهادها، توجه به قشر مورد آسیب اجتماعی، توجه به قشر زحمتکش کشاورز از وظایف مهم کابینه دولت است، افزود: رئیس جمهور ایران اسلامی با واقف بودن به تمامی این مسائل در مسیر عمل به این وظایف گام برمی‌دارد.


امام جمعه موقت ساری گفت: سوم شهریور مصادف با سالروز اشغال ایران در جنگ جهانی دوم که در این جنگ ویرانگر بیش از ۳۹ میلیون نفر کشته شدند هرچند رضاشاه اعلام بی‌طرفی کرد لذا با توافق با آلمان مورد غضب انگلیس قرار گرفت و آن‌ها با ورود و اشغال ایران و پس از آن با ورود آمریکا به ایران اشغال توسط آمریکا مواجه شدیم.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: قصد رضا شاه جایگزین کردن فرهنگ غربی با آداب و سنت این مردم داشت که نتوانست کوچک‌ترین اقدامی کند و پس از آن مورد نفرت علما و مردم قرار گرفت و کاری از آن ساخته نبود عاقبت نافرمانی از خدا همین است.

وی گفت: آمریکای جنایتکار که از سالیان قبل تاکنون با گرفتن هزاران شهید ترور و شهدای مدافع حرم، ایران را متهم به تروریست بودن می‌کند توجه به اینکه ایران خود مورد تعرض تروریست‌ها قرار گرفته نداشته و قصد براندازی اسلام ناب محمدی را دارند که به کمک خدای متعال تاکنون هیچ غلطی نکرده و نمی‌توانند بکنند.


وی افزود: هم اکنون زائران مازندران در حال رفتن به مکه مکرمه هستند و آرامش و آسایش در مکه برقرار است و آرزوی ما براین است که زائران سالم به وطن برگردند این ماه، ماه کرامت و علم و ادب است که دو اصل قرآنی مهم هستند.

 

امام جمعه موقت ساری گفت: زائران از فیض این سفر در این ماه بهره‌مند هستند و آن‌هایی که از زائران نبودند می‌توانند با خواندن نماز دو رکعتی مربوطه به فیض زیارت از راه دور نائل بیایند.


حجت‌الاسلام یوسف‌پور افزود: از تمامی نیرو‌های سپاه و نیرو‌های مسلح و سربازان امام زمان قدردانی می‌کنیم و امید داریم در پناه امام زمان از مرز‌های این مرز و بوم محافظت کنند.


انتهای پیام/آ


توجه به خواسته‌های به حق مردم وظیفه دولتمردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.