فرماندار جم:

شوراها بستر سرمایه گذاری را در شهرها و روستاها فراهم کنند

فرماندار جم گفت: شوراها باید به بستر سرمایه گذاری در شهرها و روستاها فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فتح الله نوروزی ظهر پنجشنبه با بیان اینکه شوراها پیشگامان توسعه شهرها و روستاها هستند اظهار داشت: همدلی خوبی در شهرستان وجود دارد و امیدواریم در دوره پنجم شوراها، این همدلی ها افزایش یافته و خدمات هر چه بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود.

نوروزی با اشاره به ثبت نام نهایی ۳۸۱ نفر در انتخابات شوراهای شهرستان جم افزود:  ۱۶۵ نفر از این تعداد با رای مردم در جایگاه شورایی قرار گرفتند که ۱۵ نفر عضو شورای شهر جم، ریز و انارستان و مابقی در روستاهای بخش مرکزی و ریز عهده دار مدیریت روستایی شدند.

وی با تقدیر از تلاش شوراها، شهرداران و دهیاران دوره چهارم اضافه کرد: هر توفیقی در جم به دست آمد با کمک و همراهی شوراها بود و قطعا در دوره پنجم شوراها هم شاهد خدمات رسانی مطلوب به مردم خواهیم بود.

رئیس شورای اداری شهرستان جم تصریح کرد: مردم شایسته خدمت هستند و فرصت شورایی فرصت کوتاهی است که باید از آن برای خدمت بی منت و صادقانه استفاده کرد.

نوروزی با تاکید بر اینکه توسعه متوازن شهری و روستایی باید در دستور کار جدی نمایندگان مردم باشد اظهار داشت: شوراها به توسعه فرهنگ و آموزش و ارتقای کیفیت زندگی مردم توجه ویژه داشته باشند.

وی سرمایه گذاری را حلقه مفقوده شهرستان دانست و افزود: برای افزایش تولید و اشتغال لازم است بستر سرمایه گذاری در شهرها و روستاها افزایش یابد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.