در چهار سال اخیر؛

۲۵۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی دشتی هزینه شد

فرماندار دشتی گفت: از سال ۹۳ تا ۹۶ بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی در سطح شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای شهرستان دشتی ضمن تبریک به اعضای شوراهای اسلامی به مشارکت گسترده مردم شهرستان در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات در نهایت امنیت، قانونمداری برگزار گردید و تمامی فرایندها و برنامه ها انتخاباتی بر اساس برنامه زمان بندی به موقع انجام شد.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای چهار شهر خورموج، بادوله، کاکی و شنبه است، یادآور شد: در این انتخابات ۷۸ درصد افرادی که توسط مردم انتخاب شده اند اعضای جدید هستند که این نشان دهنده این است که مردم مطالبات جدیدی دارند.

مهرجو با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح شهرستان گفت: از سال ۹۳ تا ۹۶ بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان اختصاص یافته که از این مبلغ ۲۲۳ میلیارد تومان از محل تملک دارایی‌ها و ۲۸ میلیارد تومان نیز از محل ارزش افزوده و آلایندگی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت ۵۰ میلیارد تومان برای شهرهای شهرستان اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: انتظار داریم اعضای شورای جدید تلاش کنند به موازات اعتبارات دولتی درآمد پایدار نیز برای شهرداری‌ها مد نظر قرار دهند.

فرماندار دشتی تصریح کرد: در انتخاب شهردار توصیه نداریم ولی تاکید داریم کسانی به عنوان شهردار انتخاب شوند که ضمن حرکت در مدار قانون توانایی مدیریت شهری را داشته باشند.

وی بر ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در شوراها تاکید کرد و گفت: اعضاء شورا از ایده و تجربیات صاحب نظران شهرستان در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.