انصاری‌فرد در راه بازگشت به پانیونیوس

سایت رادیو ورزش یونان مدعی شد با توافق دو تیم المپیاکوس و پانیونیوس،مهاجم ایرانی المپیاکوس به طور قرضی به تیم سابق خود باز می گردد.


 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی پوش کشورمان که در المپیاکوس مهاجم سوم محسوب می شود،به زودی به تیم سابق خود یعنی پانیونیوس باز خواهد گشت.
سایت رادیو ورزش یونان مدعی شد، پانیونیوس در حال آماده شدن برای بازگرداندن کریم انصاری فرد است، زیرا اطلاعاتی در مورد توافق این باشگاه با المپیاکوس برای انتقال قرضی مهاجم ایرانی در دست است.
همانطور که اسپورت تایم امروز نوشت ،پانیونیوس با المپیاکوس توافق کرده است که این مهاجم ایرانی را ،که برای بازگشت به تیم سابقش نظر مثبت دارد،از این تیم به طور قرضی به خدمت بگیرد.

علاوه بر این، این آرزوی مهاجم ملی پوش ایران است که در تیمی باشد که فرصت بازی کردن داشته باشد تا بتواند در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد.
این روزنامه گزارش می دهد که آبی و سفید پوشان پانیونیوس با قهرمان یونان توافق کرده اند که این بازیکن ایرانی را به‌مدت شش ماه به طور قرضی جذب کنند و این قرارداد قابلیت تمدید را نیز دارد.
انتهای پیام/


انتقال قرضی انصاری فرد به پانیونیوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار