سرمربی المپیاکوس: از انصاری فرد راضی هستم/ مهاجم دیگری نمی خواهیم

سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس ضمن ابراز رضایت از مهاجم ایرانی تیمش گفت انصاری فرد فرصت قرار گرفتن در ترکیب تیم را دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ یونان، شب گذشته المپیاکوس موفق شد با درخشش انصاری فرد با نتیجه 4 بر یک لاریسا را شکست دهد.
در این مسابقه ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس در دقیقه 68 گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 75 پاس گل چهارم تیمش را برای فوتونیس مهیا کرد.

در نشست خبری پس از پایان این مسابقه ، خبرنگاری از بنسیک هاسی سرمربی تیم المپیاکوس گفت: ما نظر شما درباره انصاری فرد می خواهیم، زیرا خبرهای زیادی درباره آینده او شنیده شده ،ضمن این که المپیاکوس هم قصد دارد یک مهاجم دیگر بگیرد.
هاسی در واکنش به این مطالب گفت:
"من نمی دانم شما چه چیزی خوانده یا شنیده اید، اما باید بگویم که ما روی همه بازیکنان تیم حساب می کنیم.من با آنها صریح و راحت هستم و به آنها توضیح می دهم که از آنها چه انتظاری دارم. پنهان نمی کنم که از «بن» بسیار راضی هستم و  او  مهاجم اول تیم خواهد بود. من با کریم صحبت کرده ام، از او راضی هستم و او باید فرصت بازی کردن را به دست آورد.


سرمربی آلبانیایی المپیاکوس افزود:این اولین بار است که می شنوم مهاجم جدیدی خواهیم خرید. ما نمی توانیم در یک گروه 32 نفری درباره این موضوع صحبت کنیم. کریم پس از مدت زمان طولانی به میدان می رود و گل می زند و حالا باید ببینیم که به عنوان یک تیم چگونه بازی خواهیم کرد، زیرا ما گزینه های زیادی داریم.

انتهای پیام/

ابراز رضایت هاسی از  انصاری فرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار