پیکر مطهر سه شهید تازه شناسایی شده در قزوین تشییع می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت : پیکر مطهر سه شهید سرافراز دوران دفاع مقدس که به تازگی هویت آنها مشخص شده است هفتم شهریور در قزوین تشییع می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور افزود: پیکر مطهر این شهدا همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر، ساعت ۱۰ صبح از امامزاده اسماعیل (ع) به سمت امامزاده حسین (ع) و گلزار شهدا تشییع می‌شود.
 
حقایق پور افزود : محمد ذوالفقاری ، حجت الاسلام جمشید آقاجانی و ولی الله خمسه ای سه شهید تازه تفحص شده هستند که هویتشان با آزمایش دی ان ای مشخص شده است.
 
به گفته مدیر کل بنیاد شهید استان ، پیکر مطهر شهید محمد ذوالفقاری در گلزار شهدای قزوین تدفین می‌شود و پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام جمشید آقاجانی و شهید ولی‌الله خمسه‌ای برای تشییع و تدفین به زادگاهشان منتقل می شود.
 
شهید ولی‌الله خمسه‌ای چهارم آذر ۱۳۴۴، در روستای بهشتیان بخش آبگرم به دنیا آمد، این شهید بزرگوار به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و یکم فروردین ۱۳۶۵، در مریوان بدست نیروهای عراقی به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.
 
همچنین روحانی شهید جمشید آقاجانی، پنجم اردیبهشت ۱۳۳۸، در روستای نرجه شهرستان تاکستان دیده به جهان گشود .
 
وی پس از فراگیری علوم حوزوی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و شانزدهم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به خیل شهدا پیوست.
 
شهید محمد ذوالفقاری هم ، یکم خرداد ۱۳۳۹، در روستای حلال‌آباد آبیک به دنیا آمد.
 
این شهید گرانقدرتا سوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. محمد ذوالفقاری چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به درجه رفیع شهادت شهادت نایل آمد.
 
انتهای پیام/
 
 

تشییع شهدای شناسایی شده در سالروز شهادت امام محمد باقر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.