ضرورت تبدیل فرهنگ ایثار و شهادت به یک جریان فرهنگی

استاندار قزوین گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به یک جریان فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت افزود : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان جریان فرهنگی باید به‌صورت اساسی مورد پذیرش و پیگیری مسئولان قرار بگیرد و پیگیری این موضوع در برابر دشمنان به‌صورت عمیق در سطح جامعه پیگیری و نهادینه شود.

وی افزود: جامعه تنها در دوران جنگ نیازمند روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری نیست بلکه جریان انقلابی همیشه نیازمند پایداری و حفاظت است.

استاندار اضافه کرد : در برابر شهدا وظیفه داریم تا یاد آن‌ها را به‌عنوان ارزش به‌ صورت مداوم و همیشه دنبال کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: پیام شهدا به‌عنوان یک جریان فکری باید در برنامه‌های مسئولان مؤثر باشد و فراموش نکنیم که ظرفیت‌های مناسبی در حوزه ترویج ایثار و شهادت در کشور وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین هم در این جلسه گفت : کمیته‌هایی به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان قزوین تشکیل شده است.

سیدسعید شاهرخی اجرای لوح سپاس را از جمله اقدامات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان و بیان کرد: در قالب اجرای این طرح،

تقسیم‌بندی برای ۵۰۰ خانواده شهید انجام شده است و از مجموع یاد شده، بازدید بیش از ۴۰۰ خانواده شهید را انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

 

برگزاری جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار