افتتاح بیش از هزار طرح در گیلان

استاندار گیلان درآغازبرنامه های هفته دولت با حضور معاون رییس جمهور در گلزار شهدای رشت از افتتاح هزار و 174 طرح در گیلان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمد علی نجفی استاندار گیلان صبح امروزدرمراسم ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت که با ادای احترام به شهدا و با حضور آقای نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه آغاز شده بود گفت : در هفته دولت امسال هزار و 174 طرح با هزار و 226 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در گیلان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شعار هفته‌ دولت امسال که تدبیر و امید برای تولید و اشتغال است افزود: : تمام اهتمام خود را باید براساس تحقق اهداف، شعارها و برنامه‌های اعلام شده از سوی دکتر روحانی بکار ببندیم.

استاندار گیلان گفت : در سفر دکتر روحانی در سال جاری به گیلان بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه افتتاح پروژه‌ هارا داشتیم.

محمد علی نجفی افزود:در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ساخت مرحله سوم کارخانه گیل راد شمال در شهرک صنعتی سفیدرود رشت آغاز می شود.

وی تصریح کرد: همچنین با حضور نوبخت به نمایندگی از هیئت دولت به صورت همزمان طرح های جایگزینی کابل های خود نگهدار به جای سیم مسی فرسوده در استان و نیز دانشکده فناوری های نوین دانشگاه گیلان افتتاح خواهد شد.

 

بهره برداری از هزار و 174 طرح  در هفته دولت در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.