رشت؛

آغاز طرح دانش آموزی هجرت 3

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سومین اردوی دانش آموزی طرح هجرت در گیلان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ مجید دوهندو، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: 130دانش آموز دختر و پسر بسیجی مقطع متوسطه قرار است 5 واحد آموزشی محروم در شهر رشت را تا پایان شهریور ماه بهسازی و تجهیز کنند.

وی افزود: برای اجرای این طرح حدود500میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از همه مردم، مسئولان به ویژه خیران گیلانی خواست با مشارکت در اجرای این طرح جهادی زمینه سازندگی هرچه بیشتر در مناطق محروم و با هدف محرومیت زدایی را ایجاد کنند.

سرهنگ دوهندو با بیان اینکه امیدواریم با کمک خیران و مردم بتوانیم بهسازی و تجهیز 5 واحد آموزشی را به 50 واحد آموزشی برسانیم، اظهار داشت: ایجاد روحیه انقلابی و جهادی میان دانش آموزان، تقویت خودباوری و سازندگی از مهمترین اهداف اجرای این طرح میان دانش آموزان است.

وی به جنگ نرم و سخت دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده کشور 39 سال است که با هر توطئه و ترفندی قصد از بین بردن ارزش های اسلامی و دینی را دارند اما ملت ایران توانست هر بار، با رهبری امام راحل (ره) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، روحیه خودباوری، شهادت و بصیرت این توطئه ها را از بین ببرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با روحیه جهادی، انقلابی و سازندگی ضمن کمک به توسعه و عمران هرچه بیشتر کشور می تواند نقطه مقابل توطئه های دشمنان نیز باشد.

 

انتهای پیام/ع
 
 
برگزاری آئین افتتاح طرح دانش آموزی هجرت 3 در رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.