افتتاح چند طرح در شهرستان خنداب در اولین روز هفته دولت +عکس

در اولین روز هفته دولت با حضور مسولان استان مرکزی چند طرح در شهرستان خنداب افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   با حضور استاندار مركزی، نمايندگان مردم اراك،خنداب و كميجان در مجلس شوراي اسلامي ،و مسولان استانی و شهرستان خنداب طرح های هفته دولت این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح چند طرح در شهرستان خنداب در اولین روز هفته دولت


ساختمان اداره گاز ناحیه شهر جاورسیان و ساختمان شهرداری خنداب، کارخانه تولید شن و ماسه ، آزمایشگاه بیمارستانمهر شهرستان خنداب و بازسازی و ساماندهی گلزار مطهر شهدای جاورسیان از جمله این پروژه هاست.

ساختمان شهرداری خنداب با زیر بنای هزارو50 متر مربع ، با اعتباری بالغ بر 10 میلیاردوو640 میلیون ريال و در دو طبقه ساخته شده است.

کارخانه تولید شن و ماسه در زمینی به مساحت 6 هکتار با سهم آورده 10میلیارد ريال و سهم تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحد تولیدی به مبلغ 20میلیاردريال و اشتغالزایی مستقیم برای 45 نفر به بهره برداری رسید

آزمایشگاه بیمارستان مهر شهرستان خنداب هم با اشتغالزایی برای 5 نفر  افتتاح شد.

ساختمان اداره گاز ناحیه شهر جاورسیان  با صرف هزینه 10 میلیاردو 619 میلیون ریال از منبع داخلی شرکت گازبه بهره برداری رسید.


این ساختمان که شامل فضای اداری ،مسکونی و انبار است با زیربنای 557مترمربع در زمینی به مساحت هزارو285 مترمربع ساخته شده است.

استاندار مركزي، نمايندگان مردم اراك،خنداب و كميجان در مجلس شوراي اسلامي ،و مسولان استانی در ابتدای ورود به شهر جاورسیان در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند و سپس به دیدار خانواده شهيد رمضانعلی حيدری رفتند و از آنها دلجويی کردند

انتهای پیام / ج

افتتاح طرح های هفته دولت  شهرستان خنداب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.