معاون اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان:

۸۶ درصد گردشگران گهر را مردان تشکیل می‌دهند

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از بازدید ۱۵ هزار نفری از سایت گردشگری گهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قائدرحمتی، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با توجه به آمار ثبت شده در مبادی ورودی سایت گردشگری گهر تا به حال حدود ۱۵ هزار نفر از این منطقه دیدن کرده ‎ اند.

وی با بیان اینکه بازدید از این سایت، اواسط خرداد تا پایان شهریور برای عموم آزاد است، گفت: در بقیه ایام ورود افراد محدود شده و مانع از آن می‌شوند چراکه فصل رویش و زادآوری گونه‌های جانوری و گیاهی است.

قائدرحمتی گفت: طبق آمار بدست آمده ۸۶ درصد گردشگران را مردان تشکیل می‌دهد و تنها ۱۴ درصد سهم زنان از بازدید این سایت است.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در مدتی که مانعی برای ورود به سایت نیست مجوز صید ماهی نیز داده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با گرفتن مجوز به ورزش مفرح ماهیگیری بپردازند.

وی از مردم خواست زمانی که به طبیعت وارد می‌شوند از ریختن زباله در محل خودداری کنند چراکه باعث تخریب عرصه‌های طبیعی و به خطر افتادن جان زیست‌مندان می‌شود.

قائدرحمتی در ادامه گفت: علاقه‌مندان به محیط زیست و افرادی که دغدغه زیست محیطی دارند هرگونه تخلف زیست محیطی را با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

گردشگران در منطقه گردشگری گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.