مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب کشور؛

برگزاری کنگره ملی حضرت خدیجه(س)به میزبانی سنندج

مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب کشور از برگزاری کنگره ملی حضرت خدیجه(س) در کردستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عفت شریعتی مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب کشور در جریان سفر خود به استان کردستان در سنندج گفت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای تحقق اهداف وحدت‌آفرین با همکاری مسوولان استان کردستان و با استفاده از ظرفیت جمعیت بانوان فرهیخته و تاثیرگذار عرصه فرهنگ دینی استان کنگره بین‌المللی حضرت خدیجه(س) بانوی فضیلت را در سنندج برگزار می‌شود.

وی بااشاره به اینکه بانو خدیجه(س) آیینه تمام نمای معنویت و اسلام است، بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که نقش بانوی فضیلت حضرت خدیجه در تحقق اهداف اسلام راستین چقدرارزشمند است.

 مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب کشور بابیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکلیل می‌دهند، افزود: زنان در همه امور تاثیرگذارند و زندگی سعادتمندانه زنان نقش بزرگی در سرنوشت‌سازی جامعه دارد.

به گفته شریعتی، برگزاری کنگره‌ای ملی به نام بانوی حضرت خدیجه تاثیر ارزنده‌ای در جامعه ما خواهد داشت و الگوی نمونه‌ای برای همه بانوان جامعه خواهد شد.

 مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب مذاهب کشوربیان کرد: در سال 91 این کنگره در خراسان رضوی برگزار و در حال حاضر درصددیم در استان کردستان به عنوان آیینه تمام‌نمای وحدت اسلامی این کنگره را برگزار کنیم.

  وی زمان برگزاری این کنگره را آذرماه 96 برشمرد و گفت: این کنگره در هفته ربیع‌الاول برگزار می‌شود و در راستای برگزاری این کنگره فراخوان مقالات نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ م ح

حضرت خدیجه(س) آینه تمام نمای معنویت و اسلام است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.