خلعتبرى: از استقلال بهتر بوديم

مهاجم تيم فوتبال پديده گفت:خداراشكر توانستيم استقلال را شكست دهيم و ٣ امتياز بازى را كسب كنيم.

خلعتبرى :از استقلال بهتر بوديمبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خلعتبرى پس از بازى مقابل استقلال اظهار داشت :تيم ما روى نقاط ضعف استقلال كار كرده بود و خدا را شكر آن چیزهایی که کادر فنی می خواست را در زمین پیاده کردیم و با اين شرايطى كه جدول دارد توانستیم به سه امتیاز این دیدار که خیلی به آن نیاز داشتیم برسیم.

او گفت: ما برای گرفتن سه امتیاز آمده بودیم چرا كه شرايط جدول به گونه اى است كه اگر امتياز نگيريم ممکن است به رده های پایین جدول برویم. خدا را شكر لياقت برد داشتيم و از استقلال بهتر بازى كرديم .استقلال سالدگذسته هم به همين روال بود اما به طور ختم اين تيم به روزهاى خوب باز مى گردد.

 خلعتبری درباره مشکل استقلالی ها گفت: من نمى توانم درباره مشکل تیم استقلال صحبت کنم اما در هر صورت كادر فنى روى نقاط ضعف اين تيم كار كرد و ما توانستيم از فضا هاى پشت دفاع استقلال استفاده كنيم و روی ضدحمله گل دوم را بزنیم.

مهاجم پديده درباره عملكرد کادرفنی تیمش نیز گفت: خداراشکر کادرفنی خوبی داریم، مهاجری به عنوان سرمربی و تقوی به عنوان مدیرفنی به خوبی توانستند روی تیم کار کنند. امیدوارم بتوانیم باز هم به همین ترتیب به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام / 

اظهارات خلعتبری بعد از بازی مقابل استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار