مهاجری : برد مقابل استقلال بسیار شیرین بود / امیدوارم منصوریان باقی بماند

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت : از برد مقابل استقلال بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند ما برای قرار گرفتن در میان 6 تیم برتر ادامه یابد.

مهاجری : برد مقابل استقلال بسیار شیرین بود / امیدوارم منصوریان باقی بماند به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران گفت : جا دارد یک خسته نباشید به بازیکنانم بگویم با توجه به فرصت کمی که داشتیم بچه توانستند آبروی ما را حفظ بکنند. بردن استقلال در تهران کار ساده ای نبود بچه ها فعل خواستن را صرف کردند بازیکنان ما می دانستند که چه زمانی چه کاری انجام بدهند کمی هم شانس داشتیم و معتقدم این برد می تواند برای ما خیلی ارزشمند باشد. 

او ادامه داد : امیدوارم در آینده بهتر باشیم . متاسفانه فشار زیادی روی بازیکنان ما وجود داشت که بازیکنان ما خوب نبودند . اما همه بدانند که پیدیده برای مهاجری نیست و متعلق به مردم مشهد است ما تلاش می کنیم بتوانیم با خوبی و خوشی این روند را دامه دهیم .

سرمربی پدیده در خصوص اتفاق آخر بازی و رویارویی با منصوریان عنوان داشت : زحمت ما مربیان هیچ وقت دیده نمی شود و متاسفانه با یک شکست زیر سوال می رویم همان طور که یک برد متعلق به یک نفر نیست باخت هم این گونه نیست و همه باید علت های یک شکست را بررسی کنند . من منصوریان را درک می کنم و این مسائل امروز برد ما را زیر سوال می برد . هواداران استقلال و پرسپولیس همین شرایط را قبلا تجربه کرده اند و به نظر من نباید با 4 5 بازی قضاوت کرد. در هر صورت امیدوارم منصوریان باقی بماند زیرا کادر و بازیکنان را خودش بسته است و جا دارد به عنوان یک همکار خسته نباشید بگویم. 

مهاجری در ادامه و در خصوص نحوه بازی تیمش گفت : ما تلاش کردیم زیبایی فوتبال را نشان بدهیم ما اگر برای یک امتیاز می آمدیم بازی زیبا نمی شد متاسفانه زمانی که از استقلال خوزستان جلو افتادیم در بازی قبلی دفاعی بازی نکردیم و تلاش کردیم بازی زیبایی را نشان دهیم که هواداران از این فوتبال لذت ببرند .

او افزود: ما تفکرمان تساوی و یک امتیاز نبود بلکه به دنبال بازی کردن بودیم و ممکن بود هر نیجه دیگری رقم بخورد . متاسفانه ما تاکنون 4 امتیاز از دست دادیم و اگر بخواهیم به هدفمان که قرار گیری در میان 6 تیم است برسیم باید تلاش بیشتری انجام دهیم. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص چهره ناراحتش بعد از برد عنوان کرد: من انسان هستم و منصوریان همکار من است و طبیعی است که ناراحت شوم زیرا ممکن است یک روز من جای وی باشم . همان طور که سال گذشته هم داشت این مشکل برای من پیش بیاید . من جای مدیران استقلال نیستم اما معتقدم که اگر فکر میکدید منصوریان خوب نیست نباید قرارداد را تمدید می کردید . حالا استقلال به هفته پنجم رسیده است و زمان زیادی نگذشته که بخواهیم قضاوت کنیم. من از بردم خوشحال هستم من معتقدم همین یک برد کافی نیست و باید بیتشر تلاش کنیم . 

انتهای پیام / 

اظهارات مهاجری پس از بازی مقابل استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار