مهدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

کوتاهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی

معاون مسکن روستایی گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی همکاری لازم را نمی‌کنند و علی رغم تذکرات هنوز در پرداخت تسهیلات کوتاهی می‌کنند.

بانک ها در پرداخت تهسیلات مسکن روستایی کوتاهی می کنند/ آخرین وضعیت بازسازی واحدهای خسارت دیده خراسان رضویعزیزاله مهدیان معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زلزله فرودین ماه در خراسان رضوی گفت: ۲ هزار واحد مسکونی براثر این زلزله تخریب شده که تا به امروز ۱۹۰۰ واحد مسکونی تشکیل پرونده و پروانه ساخت دریافت کرده اند.

وی در ادامه افزود: یک هزار و ۸۹۰ واحد مسکونی نیز تا به امروز به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی و یک هزار و ۶۹۵ واحد نیز عقد قرارداد کرده اند.

معاون مسکن روستایی تصریح کرد: یک هزار و ۷۴۲ واحد مسکونی در مرحله پی کنی و یک هزار و۴۹۷ واحد نیز در بخش بتن ریزی قرار دارند ، همچنین ۸۶۹ واحد نیز در بخش نصب اسکلت هستند.

مهدیان گفت: ۳۰۵ واحد مسکونی در مرحله نصب سقف و ۳۷۴ واحد مسکونی نیز مرحله دیوار چینی قرار دارند، گفتنی است ۳۸ واحد نیز به طور کامل در طی ۶ ماه گذشته تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه از ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی تنها 40 درصد آن ابلاغ شده است، گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی همکاری لازم را نمی‌کنند  و علی رغم  تذکرات هنوز در پرداخت تسهیلات کُند هستند.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: تا به امروز یک میلیون و 783 هزا ر واحد مسکن روستایی  با بانک‌ها عقد قرارداده شده اند و یک میلیون و 592 هزار واحد مسکن تا به امروز  اتمام و قابل سکونت شده اند.

انتهای پیام/

 تنها 40 درصد از واحد های مسکن روستایی بازسازی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار