تاکید استاندار بر بهسازی آسفالت مدارس

استاندار قم گفت: از شهرداری تقاضا دارم باتوجه به مدت زمان اندک باقیمانده تا شروع سال تحصیلی اهتمام کافی نسبت به بهسازی آسفالت مدارس داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ صادقی، استاندار قم دوشنبه شب در سومین جلسه شورای آموزش و پروروش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت، اظهار کرد: در اداره آموزش و پرورش اقدامات مطلوبی شکل گرفته است که امیدواریم مورد رضایت مردم نیز قرار بگیرد.

وی از پیشرفت 2.5 درصدی سوادآموزی نسبت به سال 90 در سطح استان یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه طی این سال‌ها جمعیت مردم قم و دانش آموزان نیز افزایش یافته است افزایش نرخ سوادآموزی در سطح استان بیش‌ از 2.5 درصد بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی نیز اقدامات مطلوبی شکل گرفته است، عنوان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به فعالیت‌های انجام شده در عرصه تهیه لباس فرم دانش‌ آموزان توسط تولیدکنندگان خود استان اشاره کرد که امسال نخستین سالی است که این اقدام شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فقط یک ماه تا آغاز سال تحصیلی فرصت باقی است، مطرح کرد: از همکارانمان در شهرداری قم تقاضا دارم باتوجه به مدت زمان اندک باقیمانده تا شروع سال تحصیلی اهتمام کافی را نسبت به بهسازی آسفالت مدارس داشته باشند.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه کمک به ارتقاء سطح علمی مردم کمک به خودمان و نسل آینده است زیرا فردای این کشور و جامعه را همین دانش آموزان باید بسازند.

انتهای پیام/ش

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در قم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار