طرح استعدادیابی تنیس روی میز بین کودکان شاهرودی آغاز شد

این طرح ویژه کودکان پنج تا هشت ساله شاهرودی و با هزینه 600 هزار تومان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور در مراسم آغاز اجرای این طرح گفت : طرح استعدادیابی تنیس روی میز به عنوان یکی از طرح های برتر در بین 51 فدارسیون ورزشی کشور انتخاب شده است.


وی افزود: در اجرای این طرح از هر استان 10 نفر (پنج پسر و پنج دختر) انتخاب و به مرحله کشوری راه می یابند و در نهایت از بین آنان 20 تا 30 نفر برگزیده انتخاب می شوند.


به گفته رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور سال آینده کودکان چهار تا پنج سال نیز تحت پوشش طرح استعدادیابی قرار خواهند گرفت.


وی با بیان اینکه در کشور 21 هزار نفر دارای کارت بیمه ورزشی در رشته تنیس روی میز فعالیت می کنند گفت : این تعداد سه هزار نفر نسبت به سال 95 افزایش داشته است.


وی افزود : بیش از 100 هزار نفر نیز بدون کارت بیمه ورزشی در رشته تنیس روی میز در کشور فعالیت دارند که این تعداد افزایش 11 درصدی داشته است.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور حضور تیم ملی ایران در مسابقات جهانی تنیس روی میز بزرگسالان جهان که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده در سوئد برگزار می شود را از مهمترین برنامه فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد.


گفتنی است ، طرح استعدادیابی تنیس روی میز در خانه پینگ پنگ شاهرود با سه میز تنیس روی میز ویژه کودکان پنج تا هشت ساله با هزینه 600 هزار تومان اجرا می شود و در هر سانس 12 نفر می توانند در این طرح شرکت کنند.


انتهای پیام / ه


آغاز طرح استعدادیابی ورزشی بین کودکان شاهرودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.