پایداری شبکه برق روستاها از اولویت های اصلی برق اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز پایداری شبکه برق روستاها را از اولویت های اصلی برق این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهندس حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز وضعیت شبکه روستاهای این شهرستان را مطلوب دانست و بیان کرد: شبکه برق روستاهای کلانشهر اهواز با اجرای پروژه های ساماندهی و تقویت ولتاژ شبکه و نصب تجهیزات جدید از امروز از پایداری مطلوبی برخوردار می باشد.
وی اذعان داشت: توجه به شبکه برق روستایی و بهبود کیفیت ولتاژ جز اولویت های اصلی توزیع برق بوده و تاکنون نیز کارهای گسترده ای برای اهالی روستاها اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و غیزانیه صورت گرفته است.
کریمی افزود: در کلانشهر اهواز تعداد ۴۵۴ روستا بزرگ و کوچک وجود دارد که در تمامی این روستاها طرح ساماندهی شبکه برق اجرا شده است که تاکنون در جهت افزایش کیفیت ولتاژ و پایداری شبکه در این روستاها تعداد ۵۵۷ دستگاه ترانسفور ماتور، با ظرفیت ۹۲ مگاوات، ۳۷۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار و ۱۴۶ کیلومتر شبکه ۳۳ هزار ولت با اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیارد و 292 میلیون ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: درخصوص روشنایی معابر نیز تاکنون اقدامات گسترده انجام گرفته و همچنان در برنامه ها و اولویت های کاری ما در خدمت رسانی مناسب به این قشر مولد و زحمتکش جامعه قرار دارد.
این مقام مسئول اظهار داشت: شبکه برق احداث شده در هر روستا متناسب با تعداد مشترکین و نوع انشعابات واگذار شده طراحی شده است، در صورتی که به هرعلت در شبکه برق و دستگاه های اندازه گیری مشترکین اخلالی صورت بگیرد، شاهد آسیب به تجهیزات برق خواهیم بود که توصیه می کنیم به منظور پایداری شبکه برق و حفظ کیفیت ولتاژ و جلوگیری از قطع جریان برق مسئولین برق را در جریان قرار داده و یا با سامانه ۱۲۱ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/گ

از اولویت های اصلی برق اهواز پایداری شبکه برق روستاها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.