نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس:

کلنگ انتقال آب به نطنز در هفته دولت بر زمین می‌خورد

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی از بر زمین خوردن کلنگ انتقال آب به شهرستان نطنز در هفته دولت خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی صفاری نطنزی  امروز در آئین افتتاحیه 4 پروژه شهرداری نطنز اظهار کرد: یکی از وظایفی که مسؤولان باید به جد و محکم پیگیر آن باشند پیگیری جذب اعتبارات عمرانی برای رفع کمبودهای شهرستان است و در اینجا لازم است از شهردار و اعضای شورای شهر نطنز که همه تلاش خود را در این راستا انجام دادند تشکر شود که این 4 پروژه هم به همت این عزیزان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در شهرستان نطنز دارای نقایص و کمبودهایی هستیم که یکی از آن‌ها عدم وجود یک مجتمع فرهنگی و هنری برای استفاده هنرمندان شهرستان است و با قول مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتباری بالغ‌ بر 70 میلیارد ریال جهت ساخت مجتمع مصوب شده است که در آینده نزدیک کلنگ احداث این مجتمع بر زمین می‌خورد.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از معضلات شهرستان نطنز کم‌آبی است که این‌ یک مشکل اساسی و مشکلی بوده که الآن 2 سال تمام است پیگیری در خصوص آن صورت گرفته و نهایتاً مقرر شد کلنگ طرح انتقال آب در نطنز بر زمین بخورد.

وی با اشاره به اینکه همه مقدمات این عملیات کلنگ‌زنی فراهم‌ شده، عنوان کرد: کلنگ این طرح قرار بود در روز بیست و پنجم مردادماه با حضور وزیر نیرو به زمین زده شود، از آنجایی‌که وزیر پیشنهادی جدید نیز رأی اعتماد را کسب نکرد، با هماهنگی دیگر مسؤولان این مهم به هفته دولت موکول شد.

صفاری نطنزی همچنین از پیگیری طرح دو بانده شدن محور نطنز به کاشان تا مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن برای کاهش تصادف‌ها خبر داد و گفت: در روزهای اخیر شاهد تصادفات متعددی در این محور گردشگری بوده‌ایم که می‌طلبد مسؤولان وزارت راه و شهرسازی برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

 

انتهای پیام/م

 

تصویب 70 میلیارد ریال جهت ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار