همزمان با هفته دولت؛

۱۳ طرح در شهرستان بن افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

همزمان با هفته دولت، ۱۱ طرح در شهرستان بن افتتاح و عملیات احداث ۲ طرح آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کمال اکبریان فرماندار بن، از برنامه ریزی برای افتتاح ۱۱ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد و یکصد میلیون ریال و آغاز احداث ۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۱۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

اکبریان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف ورزش، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، کشاورزی، شهرداری، بنیاد شهید و مسکن است.

وی ادامه داد: افتتاح زمین چمن فوتبال بن پس از ۱۲ سال، بهسازی و آسفالت ۱۰ کیلومتر از مسیر شهرکرد به بن، افتتاح سالن ورزشی و ایستگاه آتش نشانی شهر وردنجان و احداث و تکمیل خانه بهداشت شیخ شبان از مهمترین طرح‌های آماده افتتاح در این هفته می‌باشد.

اکبریان اضافه کرد: سالن سقف کوتاه ورزش‌های رزمی شهر بن و پروژه مسکونی ۳۰ واحدی رفیع وردنجان در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

بن از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری با بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

از دوم تا هشتم شهریور، همزمان با شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار