نتایج نمایش های راه یافته به جشنواره منطقه ای سینمای جوان شبدیز

رییس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از نتایج راه یابی نمایش های هنرمندان کشور به جشنواره منطقه ای سینمای جوان شبدیز خبر داد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت:نمایش های راه یافته به پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان شبدیز مشخص شدند.

وی ادامه داد: در بخش داستانی جشنواره شبدیز51 نمایش راه یافتند که در بین آثار 6 نمایشنامه از کرمانشاه نیز در جمع راهیافتگان حضور دارد.

رضایی با اشاره به حضور14 فیلم مستند در جشنواره شبدیز گفت:این آثار از شهرهای کرمانشاه ،مهاباد ،کرج ،قزوین ،سنندج همدان ،اردبیل، بیجار ،بانه، رشت برگزیده شدند و  پدر پروانه ها به نویسندگی یزدان پرونده و رقص رنگ  از حامد حیدری ذاکر  ناوک عشق  اثر شمسی وفایی ، خر تنها از مهدی حسنی جلیلیان نمایش های هنرمندان کرمانشاهی در بخش مستند جشنواره شبدیز هستند.

 

وی هم چنین به آثار برگزیده بخش پویا نمایی اشاره کرد و گفت:در بخش پویانمایی نیز 10اثر برگزیده شوند که استان کرمانشاه با دو اثر هراس به نویسندگی جلال نعیمی و بوم اثر نگین صدقی سیسان در این بخش حضور دارد.

 

وی ادامه داد:8فیلم نیز در بخش فیلم تجربی جشنواره شبدیز حضور دارند که بازی روی ماه اثر سامان اریان پور، و بی سایه گی  محدثه بهراد فیلم راهیافته از استان کرمانشاه به این جشنواره است.

 

گفتنی است جشنواره شبدیز به میزبانی استان کرمانشاه 22تا 25شهریور ماه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری جشنواره شبدیز در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.