کرمانشاه؛

انجمن سینمای جوان سابقه فعالیت بیش از 30سال دارد

رضایی رییس انجمن سینمای جوان کرمانشاه گفت: انجمن سینمای جوان از سال 1364 فعالیت خود را طبق اساسنامه در زمینه کلاس های آموزشی و تولید و حضور در جشنواره ها آغاز کرد.

رضایی رییس انجمن سینمای جوان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ ادامه داد: در بحث اموزش ،کلاس های این انجمن در زمینه عکاسی، تصویر برداری، تدوین، انیمیشن و... برای علاقه مندان در طول سال برگزار می شود.


رضایی افزود:بعد از آموزش برای افرادی که علاقه مند هستند امکاناتی برای تولید فیلم در حد توان در اختیار آنان قرار داده می شود و هر ساله فیلم های تولیدی ارزشمندی در زمینه های داستانی مستند کوتاهو... در جشنواره ها راه پیدا می کنند.


وی ادامه داد: در سال گذشته در جشنواره فیلم کوتاه تهران که با حضور 117 کشور جهان بر گزار شد اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه با تولید 3 فیلم در این جشنواره حضور یافتند که در نوع خود کاری بسیار ارزشمند است.


وی گفت: کسانی که در جشنواره های جهانی حضور یافتند و یا عضو بدنه حرفه ای سینمای هستند زمانی کار خود را از این انجمن آغاز کردند و تورج اصلانی و لقمان خالوندی و...از هنرمندان درخشان این انجمن بودند.


وی هم چنین به برگزاری جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان اشاره کرد و افزود: این جشنواره با حضور 11استان به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود که تا کنون 2هزار و 437 اثر در زمینه عکس فیلمنامه و فیلم کوتاه ارسال شده است.


رضایی افزود: کار داوری این آثار رو به اتمام است و کرمانشاه 4 روز میزبان هنرمندان 11 استان است.


وی به برگزاری کلاس های آموزشی در تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: کلاس های کوتاه مدت سه ماهه شامل فیلمنامه نویسی و تصویر برداری در حال برگزاری است و کلاس فیلم سازی هم اوایل پاییز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

برگزاری جشنواره منطقه ای به میزبانی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.