پست های ویژه برق در مدار؛

حذف افت ولتاژ از دغدغه های مردم رودبار

فرماندار رودبارجنوب گفت:بالغ بر7میلیاردتومان برای رفع افت ولتاژ در شهرستان رودبارجنوب هزینه شده است.

حذف افت ولتاژ از دغدغه های مردم رودباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عطا ناوکی گفت: در 2 سال گذشته جهت تقلیل افت ولتاژ برق، بالغ بر 7 میلیارد تومان برای رفع ولتاژ در بخش مرکزی و جازموریان هزینه شده است که 65 درصد آن در بخش جازموریان و مابقی به بخش مرکزی اختصاص داده شده است.

 وی افزود: در شهر رودبار جنوب و زهکلوت بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان جهت رفع افت ولتاژ انجام شده است و طبق نظر کارشناسان تا 15 سال آینده افت ولتاژ نخواهیم داشت.

 ناوکی اظهار داشت:یک پست فوق توزیع 230 ولتی در روستای چاه حسن شروع به کار کرده است که تا دو هفته دیگر وارد مدار می شود که می تواند بیش از 70 درصد روستاهای جازموریان را در زمینه افت ولتاژ ساماندهی کند.

وی از پی گیری های نماینده شهرستان های جنوبی برای راه اندازی پست فوق توزیع برق در جازموریان خبرداد وگفت: با راه اندازی این پست، در حیطه فعالیت این پست دیگر مشکل افت ولتاژ وجود نخواهیم داشت.

 وی تاکید کرد: در ورودی شهر کهنوج یک پست هزار مگابایتی  وارد مدار شده است و در ادامه نیز پیگیر هستیم که فاز دوم آن وارد مدار شود.

فرماندار رودبار جنوب  تصریح کرد: بر اساس برنامه ها و فعالیت های انجام شده در راستای رفع افت ولتاژ برق در شهرستان رودبار جنوب، پیش بینی می شود که تا پایان سال مالی 97، وضعیت مطلوبی در این شهرستان حاکم شود.

 وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 22 روستا فاقد برق در شهرستان رودبار جنوب از نعمت برق برخوردار شدند وهیچ روستای بالای 12خانوار بدون برقی نداریم.

انتهای پیام/ح

افت ولتاژ رودباری ها برطرف می شود

 

.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.