کاروان خدمت؛

اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم بافت

مسئول بسیج ادارات بافت گفت: سیزده گروه جهادی در قالب کاروان خدمت به مناطق محروم شهرستان بافت اعزام شدند.

اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم بافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد امینی زاده مسئول بسیج ادارات شهرستان بافت  گفت:در این کاروان 13 اداره و نهاد دولتی به مدت یک روز از مناطق محروم درمنطقه خبر بازدید وخدمات لازم را اراِیه کردند .

وی با اشاره به اینکه ،این طرح با مشارکت بسیج و ادارات و نهادهای دولتی اجرا شد گفت : خدمات سلامت ،ویزیت رایگان ،دلجویی و رفع مشکل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ،واکسیناسیون طیو رو دام ،توزیع اقلام دارویی و خدمات رفاهی،اقدامات ترویجی و آموزشی ، از شاخص ترین موارد و اقداماتی است که امروز در قالب این کاروان به مردم این مناطق ارائه شد .

امینی زاده در ادامه ضمن بیان اینکه راه اندازی این کاروان ها سبب حمایت از محرومین و دلجویی از آنان می شود گفت :در این طرح امروز بیش از 80خانوارو 700نفر از جمعیت روستاهای محروم قلاتوئیه و کرگین تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

اردوی جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم خبر بافت به مدت یکروز برگزار شد .

خدمات جهاد کشاورزی ،راه و شهرسارزی ،دامپزشکی ،ناحیه مقاومت بسیج سپاه ،کمیته امداد ،آب روسنتایی،عشایری،برق ،مخابرات ،هلال احمر و بهزیستی از جمله مواردی است که در این گونه  اردوهای جهادی ارائه می شود.
انتهای پیام/ح

اردوی جهادی ادارات بافت در مناطق روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.