قمی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

نداشتن نگاه سیاسی از ویژگی‌های بارز سلطانی‌فر است

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: آقای سلطانی‌فر، دارای مرام و منش خاصی هستند و به ورزشکاران و غیره نگاه سیاسی ندارد.

نداشتن نگاه سیاسی از ویژگی‌های بارز سلطانی‌فر استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قمی نماینده پاکدشت در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: آقای سلطانی‌فر در سمت‌های مختلف موفق و اثرگذار بوده و با پشتکار امور را به اتمام رسانده است. برنامه همه وزرا را خواندم و همه آنان برنامه‌های مفصلی تنظیم کرده اند، اما برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان علمی، عملی و کارشناسی است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در این برنامه ضمن اینکه به اسناد بالادستی، مسائل جوانان و کشور توجه شده است. آقای سلطانی‌فر در حوزه کاری خود نگاه سیاسی ندارد و وی دارای منش و رویکرد غیرسیاسی است.

وی با تأکید بر اینکه رویکرد سلطانی‌فر رعایت عدالت محوری است، افزود: رسیدگی به ورزش قهرمانی، پهلوانی، همگانی و حرفه‌ای در برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دیده می‌شود و برای هر کدام از این مسائل برنامه خاصی تدوین کرده است.

قمی اضافه کرد: سلطانی فر توجه ویژه‌ای به مناطق محروم، توسعه نیافته و روستا‌های کشور دارد و نگرش وی برای محرومیت زدایی و توجه به روستا‌ها قابل تأمل و تقدیر است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توجه به روحیه پهلوانی و جوانمردی در ورزش اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: پهلوانان واقعی همان کسانی هستند که در میدان‌های جنگ همچون شهید حججی‌ها دشمن را به زانو در آوردند. همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند: «ما نباید اجازه بدهیم که مردان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم تاریخ فراموش شوند» بنابراین باید روحیه جوانمردی، شهادت و ایثار را ارتقاء بدهیم.

وی گفت: در صحنه ورزش غالباً همه ورزشکاران جوان هستند و باید روحیه جوانمردی و ایثار را در میان آنان گسترش دهیم. نهایت ورزش خدمتگذاری به مردم است و قهرمان‌های واقعی صحنه ایثار و شهادت باشیم.

قمی بیان کرد: توجه خاص به جوانان و رشد ورزش در میان آنان در برنامه‌های سلطانی فر وجود دارد و ارزش‌ها و ورزش در این برنامه‌ها تلفیق شده اند که مسئله بسیار مهمی است که ورزش ما بدون هدف نباشد و با ارزش‌های انقلاب آمیخته شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به توسعه کمی، اماکن ورزشی و امکانات آن در شهر‌ها و روستا‌ها اشاره کرد و گفت: توجه به خصوصی سازی، مشارکت مردم در امر ورزش و نگرش ویژه به اقتصاد ورزشی از مهمترین برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است.

وی تأکید کرد: سلطانی فر پشتکار خوبی دارد البته بسیاری از وزرای پیشنهادی اینگونه هستند، وی محکم و استوار می‌ایستد و انجام وظیفه می‌کند و از سرزنش دیگران نمی‌هراسد.

قمی به ضرورت بازنگری در طرح جامع ورزشی اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در این حوزه دیدگاه جدیدی را مطرح کرده که مطلوب است و با شرایط زمان و امکانات کشور طرح‌های ورزش را تنظیم می‌کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سلطانی فر تعامل بسیار مناسبی با نمایندگان مجلس دارد و اینکه یک نفر هم در مخالفت با وی صحبت نکرد نشان دهنده این ادعا است. امور ورزش در کشور در این دوره به خوبی پیش رفته است، اما فدراسیون تکواندو مشکلاتی دارد که باید حل شود.

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 گزارش کامل چهارمین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار