در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت؛

واکنش لاریجانی به اظهارات نماینده منتقد به وزیر پیشنهادی نفت

رئیس مجلس در واکنش به اظهارات خادمی گفت: صحبت‌های شما در اعلام اینکه نمایندگان مجلس استخدام زنگنه نشوند، توهین به مجلس است.

واکنش لاریجانی به اظهارات نماینده منتقد به وزیر پیشنهادی نفتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نوبت عصر صحن علنی امروز (شنبه 28 مرداد ماه) مجلس و در جریان بررسی برنامه‌ها، سوابق و صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک به عنوان مخالفت دوم زنگنه صحبت کرد و در بخشی از سخنان خود، از نمایندگان بازمانده از ورود مجدد به مجلس یاد کرد که در مدیریت های کلان وزارت نفت به کار گرفته می‌شوند و از آن با عنوان «استخدام نمایندگان مجلس» یاد کرد.

خادمی با بیان این نکته خطاب به زنگنه گفت: اگر رای آوردید که می آورید، نمایندگان مجلس را دیگر استخدام نکنید؛ بگذارید آنها به رسالت اصلی‌شان که دفاع از حقوق این مردم محروم است، مشغول باشند.

با پایان یافتن زمان نطق خادمی، علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب به این نماینده گفت: این حرف شما که گفتید نمایندگان مجلس را استخدام نکنند؛ توهین به مجلس است.

خادمی در پاسخ به لاریجانی خاطر نشان کرد: من گفتم نمایندگان بازمانده در مجلس؛ اما لاریجانی در پاسخ به این نماینده مردم ایذه و باغ ملک اظهار داشت که نمایندگان مجلس یعنی همین هایی که اینجا نشسته اند بنابراین شما باید بگویید نامزدهای مجلس!

انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی نفت

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل دومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

گزارش کامل سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
آقای خادمی واقعا شجاع هستی ناراحتی از شما به جهت این بود که ماجرا لو می رفت آقای وزیر نفت نماینده بازنشسته خقوق بگیر است شرایط او از جوان بیکار بهتر است باید جوانان را استخدام نماییید نه نمایندگان مجلس چه جوابی در روز محاسبه اعمال می دهی؟
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۹:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
حالا یکی بلند شد از خود شما حقیقت رو گفته ناراحتی نداره که
آخرین اخبار