اجرای نمایش شکارچی و پرنده در شهرستان سنقر

اجرای نمایش «شکارچی و پرنده» با هدف افزایش و ترویج شادی و نشاط اجتماعی و رساندن پیام تلاش برای حفظ محیط زیست، در میان استقبال کودکان به شهرستان سنقروکلیایی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛موضوع داستان شکارچی و پرنده به طبیعت و مهربانی با آن مربوط می‌شود، و داستان با قصد شکار یک پرنده نایاب توسط شکارچی آغاز می‌شود و در نهایت اتفاقاتی می‌افتد که ادامه داستان را برای کودکان و نوجوانان جذاب و دیدنی می‌کند.

تریلی نمایش کانون همچنین در مدت زمان حضور خود در استان در شهرهای روانسر، جوانرود، صحنه، سنقروکلیایی، اسلام آبادغرب، بیستون، کوزران و کرمانشاه به اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان پرداخت که درشهرستان سنقر نیز در روز بیست ویکم مرداد ماه در دو پارک شهرک شهدا وشاهد به اجرای برنامه پرداختند و خوشبختانه با استقبال، و ارتباط بسیار خوبی از طرف کودکان ونوجوانان سنقری و خانواده های آنان مواجه شد.

این برنامه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه  و شهرستان و با همکاری  ارگان ها و سازمانه ای سنقر و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت که جوایزی نیز برای تشویق کودکان حاضر از جانب این اداره در بخش مسابقه برنامه اهدا گردید.

 نمایش "شکارچی و پرنده" به کارگردانی "مجتبی گوهرخای" و "نیلوفرسیاری" و نویسندگی "امیر مشهدی عباس" و هماهنگی "علی قسمتی" به اجرای عمومی استان درآمد.

 

انتهای پیام/ز

اجرای نمایش با تریلی سیار کانون در سنقرو کلیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.