ثبت نام دوره‌های مهندسی فناوری علمی کاربردی از فردا/ گزینش دانشجویان بر اساس معدل کاردانی

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای از فردا یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۶ آغاز می‌شود.

ثبت نام دوره‌های مهندسی فناوری علمی کاربردی از فردا/ گزینش دانشجویان بر اساس معدل کاردانیحسین توکلی‌ مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری‌ و دوره کارشناسی حرفه‌ای ( ناپیوسته ) نظام آموزش مهارتی‌ دانشگاه جامع علمی کاربردی برای مهر ماه 96 منحصر‌اً از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از روز یکشنبه‌ 29 مرداد ماه 96 آغاز و تا روز یکشنبه‌ 5 شهریور ماه 96 پایان می‌پذیرد.

 وی عنوان کرد: کلیه داوطلبان متقاضی‌ ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج‌ در اطلاعیه‌ سازمان سنجش که از روز شنبه‌ 28 مرداد ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و همچنین ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما که از روز یکشنبه 29 شهریور ماه 96 بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد برای شرکت در پذیرش‌ مذکور ثبت نام کنند.

 توکلی تأکید کرد: گزینش دانشجو در هر کدرشته‌ محل بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه‌ کاردانی‌، سهمیه‌ آزاد، مشاغل، رزمندگا‌ن و ایثارگران‌ بوده و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان‌ بر اساس ضوابط دانشگاه علمی کاربردی و مصوبات‌ مربوطه‌ صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان لازم است با پرداخت مبلغ 250 هزار ریال‌ کارت اعتباری را خرید و نسبت به ثبت‌نام کد‌رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

توکلی گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده ودر مهلت تعیین شده انتخاب رشته نمودند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب کد رشته محل اقدام کرده اند  با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اطلاعات انتخاب رشتهخ خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

  امکان مشاهده اطلاعات داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار