پایان لوله گذاری گاز در بخش لاریجان تا پایان امسال

لوله گذاری گاز در منطقه لاریجان تا اسفند امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری ها‌ی صورت گرفت برای شرکت گاز در مرحله اول ۴۴ میلیارد تومان بانک ملی و ۲۰ میلیارد تومان توسط بانک تجارت واریز شد.


وی افزود: برای هر کنتور گاز در لاریجان ۵/۲۷ میلیون تومان دولت باید هزینه می‌کرد که دولت توان پرداخت را نشد و با وزیر نفت صحبت شد که برای گازرسانی به منطقه لاریجان ما حاضر هستیم پول آنرا پرداخت کنیم که مورد موافقت قرار گرفت.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور قرار شد که جهت گازرسانی از لوله ۱۶ گیلاوند استفاده شود.


یوسفیان ملا افزود: همه طرح‌ها از قبیل: سد، بیمارستان، طرح هادی جاده هراز به لطف الهی جلو رفت و هیچ روستای بدون گازدرآمل ندارد و برای گازرسانی منطقه لاریجان دولت برای گازرسانی برای هر خانوار روستایی در آمل ۳ میلیون تومان هزینه کرد.


یوسفیان افزود: شهریورماه در هفته دولت گاز شهر رینه با سی ان جی روشن خواهد شد و زمانی که لوله اصلی بیاید مخزن سی ان جی به روستا‌هایی که امکان لوله گذاری ندارد برده می‌شود.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: با قراری که گذاشته شد الان منطقه لاریجان به عنوان منطقه سردسیر شناخته شده و فیش گاز نسبت به شهر آمل متفاوت است یعنی یک پنجم دریافت می‌شود.


انتهای پیام/آ


لوله گذاری گاز در منطقه لاریجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار