مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

اتصال ۷ شهرک صنعتی به شبکه سراسری گاز

۷ شهرک صنعتی مازندران از سال ۱۳۹۲ تاکنون به شبکه سراسری گاز متصل شد.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ۶ تصفیه‌خانه فاضلاب نیز در این سال‌ها ساخته و یا نوسازی شدند.

وی با بیان اینکه ۷۲ درصد از واحد‌های تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه‌های فاضلاب متصل هستند، افزود: پنج هزار و ۵۰۰ مترمکعب فاضلاب واحد‌های تولیدی در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی مازندران تصفیه می‌شوند.

موسوی با اشاره به ارائه تسهیلات بسته رونق تولید به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان گفت: سهم استان از بسته‌های رونق تولید ۴۷۰۰ میلیارد ریال بود که این مبلغ جذب و ۱۹۱ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، درمجموع ۱۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به کمبود زمین در استان گفت:یک هزار و ۵۳ هکتار زمین امسال به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد تا وسعت شهرک‌های صنعتی مازندران به حدود سه هزار هکتار برسد.

موسوی یکی از اقدامات مهم شرکت را صدور مجوز شهرک صنفی در استان اعلام کرد و افزود: شهرک صنفی برنج و بنکداران در آمل، به‌عنوان دو شهرک صنفی ایجادشده در سطح کشور هستند که مجوز برای آن‌ها صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند، افزود: کمتر از ۱۰ درصد واحد‌های صنعتی بدهکار از سال ۱۳۹۲ تاکنون به تملک بانک‌ها درآمدند.

انتهای پیام/ک

گاز رسانی به ۷ شهرک صنعتی مازندران در چهار سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار