گل تیموریان یکی از برترین گل های تاریخ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گل هافبک سابق استقلال تهران را به عنوان یکی از 8 گل برتر تاریخ مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 از دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد و  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین بهانه اقدام به معرفی 8 گل برتر تاریخ رقابت های  این مرحله کرده است که گل آندرانیک تیموریان هافبک استقلال تهران مقابل بوریرام تایلند در سال 2013 نیز در میان این گل ها قرار دارد.

سایت AFC در تشریح گل تیموریان نوشت: آندرانیک تیموریان، هافبک تیم ملی ایران پس از حضور در لیگ انگلیس و قطر به باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی استقلال تهران برگشت و آنها را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2013 رهبری کرد.

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2013، استقلال تهران با بوریرام تایلند تا وقت‌های اضافه با نتیجه یک بر یک مساوی بود. تیموریان در این زمان توپی را  در فاصله 40 متری تا دروازه بوریرام  گرفت و با دریبل بازیکن مقابل شوتی غیرقابل مهار را روانه گوشه بالای دروازه حریف کرد تا در مجموع برتری 3-1 نماینده ایران را رقم بزند.


انتهای پیام/


تیموریان، زننده یکی از زیباترین گل های لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار