مهدوی کیا درگفتگو با سایت AFC؛ امسال به قهرمانی پرسپولیس در آسیا امیدوارم

در آستانه دیدار تیم‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به قهرمانی پرسپولیس در آسیا سخت امیدوار است.

 

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پرسپولیس ایران روز 31 مرداد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017 در مسقط عمان به مصاف الاهلی عربستان سعودی خواهد رفت.
در آستانه این دیدار سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با مهدی مهدوی کیا به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس و عماد الحسنی بازیکن سابق الاهلی گفتگو کرده است.
سایت ای اف سی در معرفی مهدوی کیا نوشته است: مهدی مهدوی کیا، ستاره افسانه ای تیم ملی ایران،کار حرفه ای خود را به عنوان بازیکن در پرسپولیس شروع کرد و به پایان رساند.

وینگر سابق تیم ملی ایران، که تعداد بیش از 100 بازی برای ایران انجام داد، یکی از بازیکنان برجسته کشورش بود و دوران پرفروغی را با هامبورگ واینتراخت فرانکفورت آلمان سپری کرد.

 

عماد الحسنی، مهاجم عمانی، سه فصل در الاهلی بازی کرد و در لیگ قهرمانان سال 2012 به همراه این تیم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.


در ادامه به پرسش مطرح شده در این گفتگو و پاسخ های مهدوی کیا می پردازیم:
س: از باشگاه های پیشین خود در لیگ قهرمانان آسیا تا این لحظه چه خبری دارید؟

مهدوی کیا: فکر می کنم پرسپولیس عملکرد خوبی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا داشته و آنها یکی از قویترین تیم های مرحله یک چهارم نهایی هستند.
س: عملکرد آنها را در بازار نقل و انتقالات چطور ارزیابی می کنید؟

مهدوی کیا: آنها در پنجره نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند. آنها یک مدافع مرکزی و یک مهاجم خطرناک را که در فصل گذشته گل های زیادی به ثمر رسانده به خدمت گرفته اند. پرسپولیس همچنین چهره های جدیدی در مرکز و سمت چپ زمین دارد.

س: کدام بازیکنان توانایی تغییر بازی را دارند؟

مهدوی کیا: این مسابقه، بازی مهمی است. من فکر می کنم مهاجمان پرسپولیس، به ویژه مهدی طارمی، می توانند نتیجه را تغییر دهند.


س: پیش بینی شما درباره دو مسابقه (رفت و برگشت) چیست؟

مهدوی کیا: خب، من دوست دارم پرسپولیس بتواند هر دو بازی را ببرد. اما در نهایت، رسیدن به مرحله بعدی برای ما و همه طرفداران تیم مهم تر است.
س: آیا فکر می کنید تیم پیشین شما توانایی فتح لیگ قهرمانان آسیا 2017 را دارد؟

مهدوی كیا: پرسپولیس در همه مناطق زمین بازیکنان كلیدی دارد. و آنها تیم بسیار خوبی هستند. امیدوارم آنها بتوانند بعد از چندین سال قهرمانان آسیا شوند، اگر چه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، قهرمانی در لیگ قهرمانان ، طرفداران پرسپولیس را بسیار خوشحال می کند. من امسال واقعا (به قهرمانی تیم)  امیدوارم.

در این مصاحبه الحسنی نیز گفت: این مسابقه به هیچ وجه مسابقه آسانی نخواهد بود ، اما باشگاه های عربستانی به طور کلی در دیدار با باشگاه های ایران پیروز میدان هستند. اگر الاهلی در روز خوب خود باشد و بازیکنان  این تیم از لحاظ جسمی و ذهنی برای این مسابقه آماده باشند، آن وقت آنها به نیمه نهایی صعود خواهند کرد .
الحسنی با اشاره به این که عمر السومه بازیکن تعیین کننده الاهلی است مدعی شد تیم فعلی الاهلی قطعا کیفیت لازم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان 2017  را دارد.

انتهای پیام/

گفتگوی مهدوی کیا با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دو ستاره آسیا
۱۲:۲۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
آقای مهدوی کیا از شما بعید بود احساسی حرف بزنی.
مگه استقلاله که قهرمان بشه؟
تازه شما شرق آسیاییها رو دیدی اصلا؟ تیمه میره رئال رو آچمز می کنه با شانس می برن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۲۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس اگه توحاشیه نره قهرمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. به امید خدا ان شا‌‌ء الله پرسپولیس قهرمان میشود
آخرین اخبار