کمبود خوابگاه معضلی برای میزبانی مسابقه های ورزشی در ایلام

یکی از مشکلات ورزش ایلام همواره نبود یا کمبود تجهیزات مناسب، امکانات، خوابگاه مخصوص ورزشکاران و مشکلات مالی است که موجب کاهش انگیزه ورزشکاران و مانعی برای توسعه ورزش در استان است.

کمبود خوابگاه معضلی برای میزبانی مسابقه های ورزشی در ایلام

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، استان ایلام با وجود دارا بودن ظرفیت و استعدادهای خوب ورزشی اما از امکانات چندان مناسبی برای برگزاری و میزبانی مسابقه ها برخوردار نیست.

هر چند تاکنون رقابت های متعدد ملی یا آسیایی در استان ایلام برگزار شده اما مشکلات اسکان ورزشکاران و فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز آنها به یک مشکل اساسی در بسیاری از مسابقه ها به میزبانی ایلام تبدیل شده و این مشکلات همچنان ادامه دارد.

مشکل اعتبار در سراسر کشور وجود دارد اما باید در نظر گرفت رفع مشکلات اولیه در هر استانی از جمله ایلام که زیرساخت مناسبی در این زمینه ندارد باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

چندی است که شاهد برگزاری رقابت هایت معتبر کشوری، لیگ برتر و آسیایی به میزبانی ایلام هستیم و این موضوع باعث ایجاد انگیزه و شناساندن ورزش ایلام در کشور شده و اداره کل ورزش و جوانان ایلام در حد توان خود این امکانات را فراهم کرده است.

اما با توجه به اینکه میزبانی مسابقه ها با حضور استان های مختلف برگزار می شود اعتبار این استان به لحاظ امکانات باید حفظ شود تا ورزشکاران دیگر استان ها با رغبت بیشتری در استان ایلام حضور یابند.

انتهای پیام/ د

معضلات ایلام برای میزبانی مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.